Εισπρακτική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, η οποία καλεί επανειλημμένα 70χρονο, προκειμένου να εξοφλήσει χρέος του, παρά το γεγονός ότι ο οφειλέτης νοσηλεύεται με covid-19 σε νοσοκομείο της πόλης.
Σύμφωνα με καταγγελία, αν και ο οφειλέτης ενημέρωσε ότι νοσηλεύεται, οι υπάλληλοι της εισπρακτικής εταιρείας δεν πτοήθηκαν. Οι υπάλληλοι της εταιρείες καταγγέλλεται ότι εξακολούθησαν να τον καλούν, υπενθυμίζοντάς του το χρέος του και κάνοντάς του διάφορες προτάσεις για την εξόφλησή του.
Η περίπτωση του συγκεκριμένου οφειλέτη εκκρεμεί δικαστικά, αφού δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει, οπότε ουσιαστικά η εισπρακτική εταιρεία δεν είχε λόγο να τον καλέσει.
«Ο πελάτης μου έστειλε σε μένα μήνυμα και μου είπε ότι εισπρακτική εταιρεία τον ενοχλεί συνεχώς, αν και ο ίδιος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης με κορωνοϊό. Αν και τους ενημέρωσε για την κατάσταση της υγείας του, αυτοί συνεχίζουν να τον ενοχλούν. Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα να κρατήσει το νούμερο που τον καλεί και τις ώρες των κλήσεων, ώστε, μόλις βγει από το νοσοκομείο, να καταθέσουμε αγωγή. Ο άνθρωπος έβαλε το κινητό του στη δόνηση, αλλά η εισπρακτική εταιρεία συνέχισε να τον καλεί συνεχώς.
Η ενόχληση ξεκίνησε την Τετάρτη και συνεχιζόταν και την Πέμπτη, τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που μίλησα μαζί του. Εκτός από το θέμα της υγείας του πελάτη, υπάρχει και ξεκάθαρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων. Είναι δυνατόν να δίνει μάχη για τη ζωή του και να τον παίρνουν τηλέφωνο, για να του πουν ότι χρωστάει 50 ευρώ;», δήλωσε στο ethnos.gr κ. Αλβανός.