Tετράθυρος, ηλεκτρικός και made in China ο νέος «Σκαραβαίος»
Ο θρυλικός «Σκαραβαίος» της VW θα αναβιώσει μέσω της κινέζικης μάρκας Ora, η οποία ζητά από το κοινό να ψηφίσει για το όνομα του νέου μοντέλου της.
Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Great Wall Motors προσφέρει, μέσω της θυγατρικής του Ora, αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η γκάμα της Ora απαρτίζεται μέχρι στιγμής από τέσσερα διαφορετικά μοντέλα και αναμένεται να διευρυνθεί με άλλο ένα, το οποίο θα αποκαλυφθεί επίσημα στην έκθεση Shanghai Motor Show το διάστημα μεταξύ 21 και 28 Απριλίου.
Πρόκειται ουσιαστικά για την αναβίωση του Beetle της Volkswagen σε μία λειτουργικότερη μορφή, σε συνδυασμό με πράσινες τεχνολογίες. Οι Κινέζοι μεγάλωσαν αισθητά τις διαστάσεις του αμαξώματος με το χαρακτηριστικό θολωτό σχήμα, ώστε να μπορέσουν να προστεθούν άλλες δύο πόρτες. Ταυτόχρονα διακόσμησαν τον τετράθυρο «Σκαραβαίο» τους με πλούσιο χρώμιο στα φρύδια των φτερών, στους προφυλακτήρες, στα παράθυρα και σε άλλα κομβικά σημεία, ώστε να λάμπει στο φως.
Στο πίσω μέρος αντέγραψαν οι σχεδιαστές της Ora τα οβάλ φωτιστικά σώματα, που αποτελούσαν σήμα κατατεθέν του Beetle πρώτης γενιάς, ενώ από το ίδιο μοντέλο θα μπορούσε να προέρχεται κάλλιστα και το τιμόνι με το χαρακτηριστικό μισό στεφάνι –από χρώμιο βεβαίως– για το κλάξον. Το κόκπιτ αποτελεί από μόνο του… αξιοθέατο, καθώς διαθέτει αεραγωγούς με σχήμα τουρμπίνας, μία νησίδα με χειριστήρια και μία μεγάλη οθόνη αφής.
Οι Κινέζοι έχουν ανακοινώσει ότι το νέο μοντέλο τους θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, άρα θα λειτουργεί αθόρυβα, σε απόλυτη αντίθεση με τον φωνακλά πρόγονό του με τον αερόψυκτο κινητήρα.
Οι υπεύθυνοι της μάρκας θα αποκαλύψουν πάντως περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος με τις ρετρό καταβολές στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η Ora ενεργοποίησε μάλιστα μία online πλατφόρμα, όπου μπορεί να ψηφίζει το κοινό για το όνομα του τετράθυρου «Σκαραβαίου», τον οποίο παρομοιάζουν με μηχανή του χρόνου.
Οι κατασκευαστές του μεταμοντέρνου «Βeetle made in China» δεν κρύβουν ότι στοχεύουν κυρίως στο γυναικείο κοινό, τονίζοντας με έμφαση ότι «Το νέο αυτοκίνητο θα μπορούσε να λάβει το όνομα ‘’Αυτή’’. Ο χρόνος πετάει και σε φέρνει πίσω εκεί, όπου υπήρχαν ακόμη πριγκίπισσες».