Πάμπλο Ιγκλέσιας: Μετά την αποχώρηση από την πολιτική, έκοψε τα χαρακτηριστικά μακριά μαλλιά του

Γυναίκα φτιάχνει τα μαλλιά του Πάμπλο Ιγκλέσιας Facebook Twitter
Πηγή φωτό EPA
0

Αρχικά, ο Πάμπλο Ιγκλέσιας έκοψε τις σχέσεις του με την πολιτική και λίγες ημέρες αργότερα, έβαλε ψαλίδι και στη χαρακτηριστική αλογοουρά του.

 

Ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Ισπανίας και συνιδρυτής των Podemos αποφάσισε να αποχωρήσει από την πολιτική μετά την ήττα στις περιφερειακές εκλογές της Μαδρίτης. Όπως συμβαίνει σε κάθε δύσκολο «χωρισμό», έτσι κι αυτός αποφάσισε να αλλάξει και την εμφάνισή του, σχολιάζει το Politico.

 

Η ισπανική εφημερίδα La Vanguardia δημοσίευσε χθες, Τετάρτη, φωτογραφίες του Πάμπλο Ιγκλέσιας με κοντά μαλλιά. Το ενδεχόμενο να κόψει την αλογοουρά του είχε συζητηθεί στις τάξεις του Podemos την εποχή των εκλογών του 2014 και του 2015, όπως και όταν μπήκε στον κυβερνητικό συνασπισμό, τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

 

 

Αν και τότε ο 42χρονος είχε επιλέξει να διατηρήσει την αλογοουρά που έγινε το έμβλημά του, τελικά τώρα αποφάσισε να την αποχωριστεί. Ο Πάμπλο Ιγκλέσιας αποχώρησε από τη θέση του αντιπροέδρου της ισπανικής κυβέρνησης τον Μάρτιο, προκειμένου να είναι υποψήφιος στις περιφερειακές εκλογές της Μαδρίτης.

 

«Αποτύχαμε», δήλωσε μετά τις εκλογές, ανακοινώνοντας ότι παραιτείται από όλα τα καθήκοντά του και ότι εγκαταλείπει την πολιτική.

 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM