Αγωγή της Κεραμέως κατά εκπαιδευτικών για την «απεργία-αποχή» από την αξιολόγηση

Αγωγή της Κεραμέως κατά εκπαιδευτικών για την «απεργία-αποχή» από την αξιολόγηση Facebook Twitter
φωτό αρχείου/eurokinissi
0

Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση ανάμεσα στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και τις ομοσπονδίες εκπαιδευτικών για το ζήτημα της αξιολόγησης.

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κατέθεσε κατεπείγουσα αγωγή κατά των Διδασκαλική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» που στοχεύει στη μη εφαρμογή του ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων νόμου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα λόγω του επείγοντος στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων προθεσμιών των σταδίων της αξιολόγησης.

«Οι Ομοσπονδίες τάχθηκαν έναντι κάθε έννοιας αξιολόγησης εξ αρχής, πριν ακόμη την ψήφιση του νόμου 4692/2020 για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και του νόμου 4823/2021 για αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Και μετά την ψήφιση των σχετικών νόμων, η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών καλεί τους συναδέλφους τους να τους παραβούν και μάλιστα σε απεργία-αποχή αόριστης διάρκειας, από κάθε ενέργεια που σχετίζεται με μία βελτιωτική διαδικασία αξιολόγησης, που στοχεύει στη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συνιστά δε πλέον πάγια πρακτική των οργανώσεων αυτών να κηρύσσουν «απεργία-αποχή» από κάθε νομοθετημένη – από το Ελληνικό Κοινοβούλιο – διαδικασία που απλά δεν είναι της αρεσκείας τους, όπως π.χ. η μόλις χθεσινή εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή και από την τηλεκπαίδευση σε περιπτώσεις όπου για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση (π.χ. σε περίπτωση παρεμπόδισης της πρόσβασης μαθητών στο χώρο του σχολείου).

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ζητά να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» διαρκείας (η οποία εξαγγέλθηκε χωρίς καν την πλήρωση των απαραίτητων προϋποθέσεων προηγούμενου δημόσιου διαλόγου και ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας) και να εφαρμοστεί ο νόμος του Κράτους. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι αποφάσεις αυτές της συνδικαλιστικής ηγεσίας των εκπαιδευτικών δεν εκπροσωπούν το σώμα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην συντριπτική τους πλειονότητα επιτελούν το λειτούργημά τους με συνέπεια και ειλικρινή επιθυμία διαρκούς βελτίωσης, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας» αναφέρει το υπουργείο Παιδείας.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα μπορεί να προωθήσει χωρίς προβλήματα την ατζέντα του η οποία περιλαμβάνει φορολογικές μεταρρυθμίσεις, σκληρή μεταναστευτική πολιτική και αλλαγές στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Ελλάδα / Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Από πότε ήξερε η τότε ΚΥΠ για την προετοιμασία του τουρκικού στρατού - Οι «τρομεροί» και «σκληροί» Έλληνες κομάντο - Η προπαρασκευή των αποβατικών δυνάμεων της Τουρκίας για την πολεμική αποστολή κατά Κύπρου - Η στάση Βρετανίας, ΕΣΣΔ - Οι συνομιλίες
LIFO NEWSROOM
ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Ελλάδα / ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Τα απόρρητα δελτία αφορούν τις δραματικές εξελίξεις του Ιουλίου και Αυγούστου 1974 και συνιστούν ένα είδος «ημερολογίου» των γεγονότων, όπως καταγράφηκαν στη βάση των πληροφοριών της Υπηρεσίας
LIFO NEWSROOM
Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Ελλάδα / Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Τα κίνητρα, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές για τη νέα γενιά που ανοίγονται στους τομείς της απασχόλησης, της νεανικής επιχειρηματικότητας και της πράσινης ανάπτυξης συζητήθηκαν σε δύο επιτυχημένα Υουth Summit, σε Αρκαδία και Κοζάνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ