Μια πρωτοβουλία για την υπογεννητικότητα που δίνει «Ελπίδα Ζωής»

Μια πρωτοβουλία για την υπογεννητικότητα που δίνει «Ελπίδα Ζωής» Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Την τελευταία δεκαετία, η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα έχει αναχθεί σε ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα του τόπου μας. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη Έκθεση Γήρανσης που δημοσίευσε φέτος η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι προβλέψεις των ειδικών θέλουν τον πληθυσμό της Ελλάδας να μειώνεται κατά 20% τα επόμενα 50 χρόνια.

Η Βίκος Α.Ε., ως μία εταιρεία που δείχνει μεγάλη ευαισθησία για τα κοινωνικά ζητήματα, κάτι που αποδεικνύεται εδώ και χρόνια μέσα από τις δράσεις της, αντιλαμβανόμενη το μέγεθος του συγκεκριμένου προβλήματος, αποφάσισε να προχωρήσει σε μία σχετική δράση.

Έτσι, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ο Β-οίκος της Ζωής μας», οι πρωτοβουλίες του οποίου κινούνται γύρω από τους άξονες των ζητημάτων της φύσης, του πολιτισμού και του εθελοντισμού, προχωράει σε μία πολύ σημαντική κίνηση για την υπογεννητικότητα. Στο πλευρό της, έχει την Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση HOPEgenesis που σκοπό έχει τη μείωση της υπογεννητικότητας στη χώρα μας αλλά και τη στήριξη του θεσμού της οικογένειας.

Μια πρωτοβουλία για την υπογεννητικότητα που δίνει «Ελπίδα Ζωής» Facebook Twitter

Ως μία εταιρεία που δεν ξεχνά που βρίσκεται το «σπίτι» της και ούσα άρα ευαισθητοποιημένη για την περιοχή της Ηπείρου, η Βίκος Α.Ε. μέσα από την παραπάνω συνεργασία αποφάσισε να «υιοθετήσει» τον Δήμο Ζαγορίου. Η επιλογή δεν είναι τυχαία για έναν ακόμα λόγο: ο Δήμος που χωρίζεται σε τρεις ενότητες (Κεντρικό, Δυτικό και Ανατολικό Ζαγόρι) αποτελείται από 46 τοπικές κοινότητες και έχει πληθυσμό 3.804 κατοίκους (σύμφωνα με την απογραφή του 2011).

Για τα παραπάνω νούμερα, υπολογίζεται πως για να αποφευχθεί το φαινόμενο της υπογεννητικότητας θα έπρεπε κάθε χρόνο να σημειώνονται 38 γεννήσεις. Όμως η πραγματικότητα είναι μακριά από αυτό. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της  ΕΛ.ΣΤΑΤ, το 2016 οι γεννήσεις στην περιοχή ήταν μόλις 12, ενώ οι θάνατοι 37. Και τις επόμενες χρονιές, οι γεννήσεις μειώθηκαν ακόμα περισσότερο: 8 το 2017, 7 το 2018 και 6 το 2019.

Έτσι, η εταιρεία Βίκος δείχνοντας το κοινωνικό της πρόσωπο, δεσμεύεται να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του ζητήματος της υπογεννητικότητας στην περιοχή του Ζαγορίου. Αποτελεί άλλωστε ένα ζήτημα με πολύπλευρες επιπτώσεις: κοινωνικές, οικονομικές αλλά αφορά και γενικότερα την υπόσταση της Ελλάδας.

Μαζί με την HOPEgenesis πέρα από την ευαισθητοποίηση γύρω από την υπογεννητικότητα, η εταιρεία Βίκος σκοπεύει να παρέχει ασφάλεια σε εγκύους ή όσες γυναίκες επιθυμούν να κυοφορήσουν.

Με πρωτοβουλίες όπως αυτή γίνεται ένα σημαντικό βήμα για ένα ζήτημα τόσο πολύπλευρο και ευαίσθητο.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ