Netflix: Τέλος οι «δανεικοί» κωδικοί - Έξτρα χρέωση για όσους δεν μένουν στο ίδιο σπίτι

Netflix: Τέλος οι «δανεικοί» κωδικοί - Έξτρα χρέωση για όσους δεν μένουν στο ίδιο σπίτι Facebook Twitter
0

Το Netflix καταβάλλει προσπάθειες να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, ξεκινώντας από τρεις χώρες σε Κεντρική και Νότια Αμερική. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως εγκαινιάζει νέους τρόπους ώστε να διασφαλίσει ότι η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης από διαφορετικά νοικοκυριά θα συνεπάγεται και επιπρόσθετη χρέωση.

«Πάντα διευκολύναμε άτομα που ζουν μαζί να μοιράζονται τον λογαριασμό τους στο Netflix, με λειτουργίες όπως ξεχωριστά προφίλ και διαφορετικές ροές περιεχομένου στα πακέτα standard και premium. Αν και οι ρυθμίσεις αυτές ήταν εξαιρετικά δημοφιλείς, δημιούργησαν ωστόσο κάποια σύγχυση σχετικά με το πότε και πώς μπορεί κανείς να μοιραστεί το Netflix», αναφέρει στην ανακοίνωση.

Και συνεχίζει: «Ως αποτέλεσμα, υπάρχουν λογαριασμοί που μοιράζονται μεταξύ νοικοκυριών, επηρεάζοντας την ικανότητά μας να επενδύουμε σε καταπληκτικές νέες τηλεοπτικές και ταινίες για τα μέλη μας». 

Η ανακοίνωση επιβεβαίωσε την φημολογία πως η εταιρεία από καιρό ήθελε να καταργήσει τη δημοφιλή πρακτική της κοινής χρήσης λογαριασμού μεταξύ ατόμων που δεν μένουν στο ίδιο σπίτι, προτρέποντάς τους να πληρώσουν μια επιπλέον χρέωση για το προνόμιο αυτό.

Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές του Netflix στα πακέτα standard και premium θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέτουν υπό-λογαριασμούς για ακόμη και δύο άτομα που δεν ζουν στο ίδιο νοικοκυριό, παρέχοντας τους αυτόνομα προφίλ και δικούς τους κωδικούς πρόσβασης με επιπρόσθετη χρέωση.

Η άλλη λειτουργία θα επιτρέπει στους συνδρομητές να μεταφέρουν πληροφορίες προφίλ, όπως ιστορικό προβολής και εξατομικευμένες προτάσεις, είτε σε νέο λογαριασμό είτε σε «έξτρα δευτερεύοντα λογαριασμό».

Οι νέες ρυθμίσεις θα ξεκινήσουν πιλοτικά σε Χιλή, Κόστα Ρίκα και Περού μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ στην ανακοίνωση προστίθεται ότι «θα εργαστούμε ώστε να κατανοήσουμε τη χρηστικότητα των νέων αυτών χαρακτηριστικών προτού προχωρήσουμε στις αλλαγές και σε άλλες περιοχές του κόσμου».

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM
Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM