«Play to Progress»: Όταν το παιχνίδι γίνεται η έμπνευση για δημιουργικότητα και ελευθερία
Η νέα καμπάνια της TOMMY JEANS, «Play to Progress», μας καλεί να ανακαλύψουμε την αίσθηση της ελευθερίας, μέσα από τον πειραματισμό στην μουσική, το internet και την street κουλτούρα.
ADVERTORIAL
Το παιχνίδι, ως έννοια, είναι συχνά συνδεδεμένο με την παιδικότητα - αλλά πολλές φορές, στον ενήλικο κόσμο, ξεχνάμε να το κάνουμε κομμάτι της καθημερινότητά μας. Η παιδικότητα αυτή όμως, μέσα από την εξερεύνηση του παιχνιδιού, έχει την ικανότητα να «γεννήσει» δημιουργικές ιδέες που μπορούν να φέρουν θετική αλλαγή.
Το παιχνίδι, λοιπόν, είναι το «κλειδί» για την εξέλιξή μας. Την προσωπική, την δημιουργική και την καλλιτεχνική. Ο πειραματισμός με κάθε τι που μας εμπνέει, μπορεί να καταλήξει να γίνει το πάθος μας και να μας βοηθήσει να αποκτήσουμε μια νέα στάση ζωής. Να είμαστε πιο ελεύθεροι. Κι αυτή την αίσθηση της ελευθερίας του παιχνιδιού μας καλεί να ανακαλύψουμε η νέα καμπάνια της TOMMY JEANS, «Play to Progress», μέσα από τον πειραματισμό στην μουσική, το internet και την street κουλτούρα.
Τρεις δημιουργοί του μέλλοντος, ενώνονται από διαφορετικές γωνιές του κόσμου και εξερευνούν τις πτυχές του παιχνιδιού και του «play to progress». Σε πρώτη φάση, η Νιγηριανή υποψήφια για Grammy τραγουδίστρια, στιχουργός και παραγωγός Temilade Openiyi, γνωστή ως Tems (@temsbaby), μας καλωσορίζει στον κόσμο της, μέσα από τον φακό του διευθυντή και φωτογράφου, Bolade Banjo και το styling του Dunsin Wright.
Μέσα από τους στίχους της και τα αφρο-beats του «Vibe Out» από τον πιο πρόσφατο δίσκο της «If Orange Was A Place», ως μουσικό background, η Tems εξερευνά τον δημιουργικό πειραματισμό μέσα από το παιχνίδι, την μουσική και την μόδα.
Εξερευνώντας τα όρια του internet και των τεχνολογικών δυνατοτήτων, το δεύτερο κεφάλαιο της καμπάνιας, μας δίνει μια γεύση από τον «κόσμο» της imma (@imma.gram), του πρώτου CGI και υπερρεαλιστικού μοντέλου της Ασίας.
Η ταυτότητα, το γένος και οι ρίζες της imma δεν προσδιορίζονται, όπως ούτε και τα όρια του πραγματικού και του εικονικού κόσμου - και με αφορμή αυτή την ρευστότητα και τον πειραματισμό, ο φωτογράφος Takako Noel, ο διευθυντής φωτογραφίας Ryosuke Sato και ο Masano Takeuchi με τα visual εφέ του, «αποτυπώνουν» την χαρούμενη αίσθηση του παιχνιδιού που την διακατέχει, «ανοίγοντας» νέες προοπτικές για την μόδα, το metaverse και τα social media.
Στο τρίτο κεφάλαιο της καμπάνιας, γνωρίζουμε έναν από τους πιο γνωστούς masters του BMX, τον Rayshawn Isaiah Washington, ή αλλιώς BikeLifeRex (@bikeliferex). Ο BikeLifeRex διατηρεί την έννοια του παιχνιδιού και της παιδικότητας, αλλά και της street κουλτούρας, υποστηρίζοντας τα νέα παιδιά της Φιλαδέλφειας και καλωσορίζοντάς τα στον κόσμο του BMX.
Όσο ο BikeLifeRex κάνει τα εντυπωσιακά tricks και τους πειραματισμούς του για τον φακό του φωτογράφου Jared Shebert και ο διευθυντής Ben Fitzgeraldμε την εταιρία παραγωγής Pundersons Garden δημιουργούν την καμπάνια, οι γενιές του μέλλοντος εξερευνούν τα δικά τους όρια και την παιδικότητα που έχουν μέσα τους.
Η Tems, η imma και ο BikeLifeRex γίνονται η απόλυτη έμπνευση για όλα όσα μας κάνουν να εξελισσόμαστε, όταν αφήνουμε ελεύθερη την παιδικότητά μας και εξερευνούμε μέσα από το παιχνίδι. Φορώντας το Chicago Reversible Windbreaker, με τις iconic color-block αποχρώσεις της TOMMY JEANS, οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας δίνουν το έναυσμα για ενός είδους διαφορετική αυτοέκφραση και εξερεύνηση όλων μας των δυνατοτήτων.
Ταυτόχρονα, η συλλογή της TOMMY JEANS για την Άνοιξη 2022, Sunset Tribe, εισάγει το 100% ανακυκλωμένο denim, όπως και του τζιν υφάσματος από κάνναβη, ενός τζιν που σχεδιάστηκε για να φτιαχτεί ξανά. Επιπλέον, η συλλογή «παντρεύει» τις surf επιρροές με το κολεγιακό DNA και την preppy αισθητική με το εμβληματικό tie-dye. Εμείς επιλέξαμε τα αγαπημένα μας items από την Sunset Tribe για looks που θα μας κάνουν να διασκεδάσουμε και να πειραματιστούμε ολόκληρη την φετινή σεζόν.
Chicago αντιανεμικό jacket
Mom ψηλόμεσο tapered τζιν με κεντητό σχέδιο
Μίνι φούστα με tropical μοτίβο
Φούτερ από οργανικό βαμβάκι
Σαλοπέτα με λογότυπο
Ριγέ πουκάμισο με κοντό μανίκι
Η νέα συλλογή TOMMY JEANS είναι διαθέσιμη στα καταστήματα TOMMY HILFIGER, στο tommy.com και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.