Ελλείψεις στα ιδιωτικά τζετ, «κονταροχτυπιούνται» ομάδες και εταιρείες στην Αγγλία

Ελλείψεις στα ιδιωτικά τζετ, «κονταροχτυπιούνται» ομάδες και εταιρείες στην Αγγλία Facebook Twitter
0

Οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Αγγλίας που θέλουν να ταξιδέψουν για τα εκτός έδρας παιχνίδια με ιδιωτικό αεροπλάνο αναγκάζονται να κάνουν πλέον κάτι ανήκουστο γι' αυτές: να μπουν σε αναμονή.

Η αυξανόμενη ζήτηση για ιδιωτικά τζετ στη Βρετανία σημαίνει ότι πολλοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Αγγλικής Premier League βλέπουν τα σχέδιά τους να ανατρέπονται.

Ορισμένοι προπονητές δε, κατηγορούν αυτή την αναστάτωση ως τον παράγοντα για την απογοητευτική εικόνα των ομάδων.

Μετά την ήττα της Τσέλσι με 3-0 από τη Λιντς νωρίτερα αυτό το μήνα, ο μάνατζερ του λονδρέζικου συλλόγου Thomas Tuchel είπε ότι οι προετοιμασίες για τον αγώνα είχαν επηρεαστεί από τις αλλαγές στα σχέδια μετακίνησης της ομάδας.

Η Τσέλσι δεν κατάφερε να βρει αεροπλάνο αρκετά μεγάλο για να πετάξουν όλοι οι παίκτες και το προπονητικό τιμ για τον αγώνα, οπότε ο Tuchel και τα μέλη του επιτελείου του αναγκάστηκαν να πάρουν λεωφορείο.

Η Λιντς, που εδρεύει στο Γιορκσάιρ της βόρειας Αγγλίας, είχε αντίστοιχες δυσκολίες πριν από την ισοπαλία 2-2 εναντίον της Σαουθάμπτον, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το θέμα.

Η ομάδα χρειάστηκε να ναυλώσει τρία μικρότερα αεροπλάνα για το ταξίδι των 370 χιλιομέτρων και προγραμματίζει ανάλογες κινήσεις και για τον επερχόμενο αγώνα της.

Η Νιούκαστλ, που εδρεύει στα βορειοανατολικά της Αγγλίας, αναγκάστηκε να αλλάξει τις συνήθεις ρυθμίσεις των αεροπορικών μετακινήσεών της. Έφερε ισοπαλία 0-0 απέναντι στην Μπράιτον.

«Ένα από τα ζητήματα για τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους είναι ότι θέλουν όλοι να νοικιάσουν ιδιωτικά αεροπλάνα, κυρίως μεγάλα, που μπορεί να μην είναι διαθέσιμα για την ομάδα και το βοηθητικό προσωπικό την ίδια στιγμή, Σάββατα και Κυριακές δηλαδή», είπε ο Σάσα Ριαζάντσεφ, πρώην μέλος του διοικητικού συμβουλίου και οικονομικός διευθυντής στην Έβερτον.

Η ναύλωση ενός αεροπλάνου 62 θέσεων για να πετάξει μετ' επιστροφής από το Λονδίνο στο Νιούκαστλ κόστιζε συνήθως πάνω από 80.000 λίρες ενώ τα αεροπλάνα των 100 θέσεων κοστίζουν σχεδόν 200.000 λίρες, σύμφωνα με τον πάροχο ιδιωτικών τζετ, Victor.

Οι εκπρόσωποι των Τσέλσι, Λιντς και Νιούκαστλ αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά.

Η ζήτηση για μεγάλα ιδιωτικά αεροπλάνα έχει αυξηθεί καθώς πολλές επιχειρήσεις που άλλαξαν τον τρόπο που ταξιδεύουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 έχουν πλέον βολευτεί με αυτό.

Η απογοήτευση με τις διαρκείς απεργίες στην ευρύτερη βιομηχανία των εμπορικών τζετ έχει οδηγήσει πολλούς να πληρώνουν παραπάνω σε ιδιωτικούς χειριστές αεροπλάνων για να απαλλαγούν από την ταλαιπωρία.

Και σα να μην έφταναν αυτά, στη Βρετανία, έκλεισε και η αεροπορική εταιρεία τσάρτερ Jota Aviation, η οποία χειριζόταν αεροσκάφος Avro 95 θέσεων.

Οι αναχωρήσεις ιδιωτικών αεροπλάνων από αεροδρόμια έχουν εκτοξευθεί δραματικά σε σχέση με τα προπανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Επιχειρηματικής Αεροπορίας.

Αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολο το έργο των υπευθύνων να κάνουν κράτηση για ιδιωτικά τζετ για τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους που χρειάζεται να ταξιδέψουν άμεσα.

Τα παιχνίδια είναι συχνά στο αγγλικό ποδόσφαιρο και οι σύλλογοι κάνουν ό,τι μπορούν για να εξασφαλίσουν ότι οι παίκτες τους έχουν χρόνο για ξεκούραση και αποκατάσταση μεταξύ των αγώνων και των προπονήσεων.

Η πτήση για αγώνες είναι ευκολότερη, ωστόσο για τους πλούσιους συλλόγους, που μπορούν να επιλέξουν ένα αεροπλάνο από το να περάσουν ώρες σε ένα πούλμαν ή ένα τρένο, ρισκάροντας για τυχόν καθυστερήσεις. 

Ο Clive Jackson, ιδρυτής και πρόεδρος της Victor είπε ότι πλέον αρκετοί σύλλογοι άρχισαν ήδη να ρωτούν πώς να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων από τα ταξίδια τους.

Ένας τρόπος με τον οποίο μπορούν να το κάνουν αυτό είναι αγοράζοντας βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα, μια ακριβότερη αλλά εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά καύσιμα, είπε ο Τζάκσον.

«Είναι νωρίς, θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πόσες ομάδες θα αρχίσουν να πετούν πιο υπεύθυνα», είπε.

Με πληροφορίες του Bloomberg

Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί οι κορυφαίοι οδηγοί στον κόσμο δε φτάνουν στη Formula 1

Αθλητισμός / Γιατί οι κορυφαίοι οδηγοί στον κόσμο δεν φτάνουν στη Formula 1

Το άθλημα είναι πιο δημοφιλές αλλά και πιο ακριβό ποτέ, με τους γονείς των επίδοξων πιλότων της F1 να πρέπει να ξοδέψουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια μόνο για τα παιδιά τους να αρχίσουν να τρέχουν σε αγώνες καρτ
LIFO NEWSROOM