Τα λαμπερά, αποκαλυπτικά κοστούμια των συναυλιών της Lizzo έχουν σκοπό να λειτουργήσουν ως statement με διάφορους τρόπους.
Στο νέο της εξώφυλλο στο Vanity Fair, η 34χρονη τραγουδίστρια απάντησε στα χονδροφοβικά σχόλια ("Fuck them", είπε χαρακτηριστικά) καθώς και όσους λένε ότι τα προκλητικά outfits της επί σκηνής σεξουαλικοποιούν τις γυναίκες.
«Όταν είναι σεξουαλικό, είναι δικό μου. Όταν σεξουαλικοποιείται, κάποιος μου το κάνει ή μου το παίρνει», δήλωσε η Lizzo.
«Οι μαύρες γυναίκες υπερσεξουαλικοποιούνται συνεχώς και ταυτόχρονα "ανδροποιούνται". Λόγω της δομής του ρατσισμού, αν είσαι πιο λεπτή και ανοιχτόχρωμη ή τα χαρακτηριστικά σου είναι στενά, είσαι πιο κοντά στο να είσαι γυναίκα», συνέχισε.
Όπως εξήγησε από το 2014 επιλέγει για τις εμφανίσεις της φανταχτερές εκδοχές από χορευτικά κορμάκια, καθώς ο χορός αποτελεί σημαντικό στοιχείο των συναυλιών της.
«Μετά το "Single Ladies" της Beyoncé είναι σαν να έγινε στάνταρ για όλους», είπε. «Ήθελα να μοιάζω με χορεύτρια και επίσης, ήταν κάπως πολιτικό και φεμινιστικό στα μάτια μου να φοράω εγώ, μια γεμάτη χορεύτρια, κορμάκια, να δείχνω και να γιορτάζω τις καμπύλες και να είμαι ολυμπιονίκης στη δύναμη, την αντοχή και την ευλυγισία».
Η Lizzo δήλωσε ότι οι σκηνικές εμφανίσεις της είναι μια εξέλιξη της διάσημης «banana skirt» που φορούσε η Josephine Baker τη δεκαετία του 1920 και εξήγησε: «Τα κινήματα πρέπει να εξελίσσονται από γενιά σε γενιά. Η κουλτούρα αλλάζει. Δεν μπορεί ένα κίνημα το 1920 να είναι ίδιο το 2020. Πρέπει να ταιριάζουμε με την επανάσταση. Η επανάσταση δεν είναι καν η ίδια».
Για το σκοπό αυτό, η φωτογράφιση του Vanity Fair την έβαλε να «περάσει» από μια σειρά από άλλες διάσημες προσωπικότητες, από τον David Bowie μέχρι την Gloria Steinem.
Η φωτογράφιση της Lizzo έρχεται μετά την αντεπίθεση της σούπερ σταρ στον Κάνιε Γουέστ, ο οποίος σχολίασε το βάρος της κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του με τον Τάκερ Κάρλσον την περασμένη εβδομάδα.
«Αισθάνομαι ότι όλοι στην Αμερική έχουν το γαμ***νο όνομά μου στο γαμ***νο στόμα τους χωρίς κανένα γαμ***νο λόγο», είπε στη διάρκεια συναυλίας στην Scotiabank Arena του Τορόντο την Παρασκευή. «Κοιτάζω τη χοντρή, μαύρη, όμορφη δουλειά μου!».