Λίγο καιρό μόνο μετά το σκάνδαλο της καμπάνιας Balenciaga με τα κοριτσάκια που κρατούσαν λούτρινα ζωάκια ντυμένα φορώντας ρούχα που θύμιζαν στολές BDSM, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Kering αντιμετωπίζει νέες αντιδράσεις με την καμπάνια της Gucci.
Σε κάποιες από τις φωτογραφίες του Mark Borthwick για την καμπάνια, ο Στάιλς εικονίζεται να φορά μπλουζάκι με ένα ροζ αρκουδάκι και στίχους από το τραγούδι του “Watermelon Sugar” (το μπλουζάκι εμφανίζεται πλέον να είναι ‘out of stock’ και έχει εξαφανιστεί από τον ιστότοπο της Gucci) και πίσω του όρθιο ένα παιδικό στρώμα.
Μία από τις πιο έντονες αντιδράσεις κατά της καμπάνιας στα social media προήλθε από την κληρονόμο της δυναστείας Gucci και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των παιδιών, Αλεσάντρα Ζαρίνι, η οποία πριν από δύο χρόνια είχε δηλώσει ότι είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά από την ηλικία των έξι ετών.
«Γιατί να δημιουργήσει κανείς ένα τέτοιο ‘performance piece’ που συνδυάζει έναν ενήλικο άντρα με ένα βρεφικό στρώμα;» αναρωτήθηκε η Ζαρίνι στον λογαριασμό της στο Instagram.