Ermis Awards 2022: Μία γιορτή για τη δημιουργικότητα στον κλάδο της Επικοινωνίας

Η γιορτή της δημιουργικότητας και ο ρόλος της επικοινωνίας στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

Στις 27 Ιανουαρίου λαμβάνουν χώρα τα Ermis Awards 2022, ένας σημαντικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην Επικοινωνία στην Ελλάδα. Ο κλάδος της Επικοινωνίας κλήθηκε συχνά να δώσει άμεσες λύσεις σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αλλά και να αποτελέσει κινητήριο δύναμη, ωθώντας την οικονομία, ενισχύοντας την επιχειρηματικότητα και την εξωστρέφεια, προάγοντας ταυτόχρονα την καινοτομία (σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Deloitte για λογαριασμό της ΕΔΕΕ). Συνολικά λοιπόν, αυτή τη χρονιά, 156 εταιρείες επικοινωνίας και παραγωγής και 460 διαφορετικά brand, διεκδικούν βραβείο σε μια από τις 10 ενότητες του διαγωνισμού για τις οποίες συνεδρίασαν συνολικά 12 κριτικές επιτροπές από 123 ενεργά, senior στελέχη του κλάδου Επικοινωνίας.

Η γιορτή της δημιουργικότητας και ο ρόλος της επικοινωνίας στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά Facebook Twitter

Τι επιβραβεύουν όμως τα Ermis Awards;

Ας μάθουμε από τους κριτές της διοργάνωσης ποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά διαφοροποιούν ένα έργο και πως ορίζουν τη δημιουργικότητα που καλούνται να αναδείξουν:  

«Όσες φορές έχω συμμετάσχει, πάντα ψάχνω το θάρρος. Θαρραλέο αστείο, θαρραλέα επικοινωνία, θαρραλέο εικαστικό κ.ό.κ. Είναι πολύ εύκολο και ίσως και πολύ αποτελεσματικό να πας από εκεί που πήγαν κι άλλοι, είναι πολύ πιο δύσκολο και απολαυστικό να βρεις το θάρρος να πας αντίθετα, ή και να πας για πρώτη φορά από κάπου». -Μιχάλης Ασηκόπουλος, Creative Director Ogilvy Greece

«Ένα έργο για να ξεχωρίσει στα Ermis θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα στη σκέψη, στη στρατηγική προσέγγιση, στο narrative και στον τρόπο που επιλέγει να αγγίξει όλα τα targeted κοινά, τις ζωές και τα θέματα που τους απασχολούν. Η δημιουργικότητα δεν εξαντλείται σε ένα δυνατό μήνυμα ή ξεχωριστό creative. Πρέπει να είναι ολιστική, συνολική και πολύπλευρη». -Τέτη Κανελλοπούλου, CEO V+O Greece

«Να προκαλούν επιθυμία, να είναι δημιουργικά ακέραια και ανατρεπτικά». -Jonas Lehec, Head of Design Linakis.digital & Sputnik design team

«Ένα έργο που το καταλαβαίνεις όταν στο περιγράφουν με 20 λέξεις. Μια ιδέα που σε κάνει να νιώθεις "κάτι"», -Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director DOPE studio

«Η πρωτοτυπία και η ιδέα σίγουρα παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Και όταν αυτά είναι δεμένα με τη στρατηγική και το ίδιο το προϊόν, αβίαστα, τότε συνήθως η δουλειά μιλάει από μόνη της». -Κώστας Τσιτσικλής, Creative Director Frank and Fame

«Δημιουργικότητα για εμένα είναι να βλέπεις το καινούργιο, το πρωτότυπο, το αυθεντικό εκεί που όλοι οι άλλοι βλέπουν τα ίδια και τα ίδια. Η δημιουργικότητα είναι θεμέλιο». -Όλγα Κρικέλλη, Client Service Director UM

«Δημιουργικότητα είναι η ικανότητα να βρίσκεις ένα μοναδικό τρόπο να περιγράψεις μία πραγματικότητα, αποτελεσματικά, προς όλους, την ώρα που ο καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά». -Μάγδα Κουτσουφλάκη, General Manager Weber Shandwick

Η γιορτή της δημιουργικότητας και ο ρόλος της επικοινωνίας στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά Facebook Twitter

«Δημιουργικότητα είναι η στιγμή…είναι να καταλαβαίνεις τον κόσμο γύρω σου και να τον ερμηνεύεις με ιδέες, ενέργειες ή λέξεις.  Η σημασία της στην επικοινωνία τεράστια. Ξεχωρίζει τα brands, δημιουργεί συναισθήματα». -Μάγδα Πανουργιά, General Manager Communication Effect

«Η δημιουργικότητα μας επιτρέπει να βλέπουμε και να λύνουμε προβλήματα πιο ανοιχτά και με καινοτομία. Συνδέεται με την αποτελεσματικότητα και είναι ο σημαντικότερος προσδιορισμός της. Η δημιουργική επικοινωνία είναι πιο αποτελεσματική επειδή η αποτελεσματική επικοινωνία είναι, εξ ορισμού, πιο δημιουργική». -Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital The Newtons Laboratory

«To να μπορείς να δεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνιά που να δημιουργεί νέες προοπτικές, αξίες, ιδέες. Είναι το απολυτό ζητούμενο για τον κλάδο της επικοινωνίας καθώς είναι αυτό που θα κάνει standout και θα φέρει το ζητούμενο impact». -Πέτρος Μπελεσάκος, Managing Director MediaCom

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM