e-katanalotis: Σύγκριση και των προσφορών των σούπερ μάρκετ

Σύγκριση και των προσφορών των σούπερ μάρκετ μέσω του e-katanalotis-Μποϊκοτάζ του ΙΝΚΑ στα γαλακτοκομικά προϊόντα Facebook Twitter
Φωτ.:Eurokinissi
0

Την δυνατότητα  να συγκρίνουν και τις εβδομαδιαίες προσφορές των σούπερ μάρκετ, εκτός από τις τιμές στο «καλάθι του νοκοκυριού» θα έχουν οι καταναλωτές από την ερχόμενη εβδομάδα

Όπως είπε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis Γιάννης Δοξαράς, τις αμέσως επόμενες μέρες θα ενταχθούν στο e-katanalotis και οι προσφορές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τον κ. Δοξαρά, οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν τόσο τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, όσο και το «καλάθι του νοικοκυριού», προκειμένου να έχουν όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για τις τιμές στην αγορά και να κάνουν τις πιο σωστές, γι' αυτούς, επιλογές.

Επίσης, σημείωσε, ότι υπάρχει μια στροφή των καταναλωτών στο να βλέπουν την τιμή ανά κιλό, για να σχηματίζουν πιο σωστή γνώμη για την τιμή ενός προϊόντος.

Κόντρα Γεωργιάδη-Λεχουρίτη για το μποϊκοτάζ του ΙΝΚΑ

Στο μεταξύ με αφορμή το μποϊκοτάζ του ΙΝΚΑ, στα γαλακτοκομικά προϊόντα, από την Δευτέρα 13 έως και τις 20 Φεβρουαρίου 2023, συζήτησαν σήμερα το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης και ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης.

Ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «όντως, τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση, όχι αδικαιολόγητα όμως. Η τιμή του γάλακτος στον παραγωγό φέτος είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων 25 ετών. Όταν ξεκίνησε η πληθωριστική κρίση όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλη την Ευρώπη, πολλοί κτηνοτρόφοι προτίμησαν να σφάξουν τα ζώα, παρά να διατηρήσουν την παραγωγή γάλακτος, καθώς αυξανόταν πολύ το κόστος και θα τους οδηγούσε σε χρεοκοπία. Μειώθηκε η παραγωγή, έμεινε ίδια η ζήτηση και έτσι αυξήθηκαν οι τιμές, καθώς λειτούργησε ο παγκόσμιος νόμος της προσφοράς και της ζήτησης».

Ο υπουργός σημείωσε ότι «υπάρχει επώνυμο γάλα που πωλείται σε χαμηλές τιμές στο καλάθι του νοικοκυριού και οι καταναλωτές, που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, μπορούν να το επιλέξουν».

Στην κριτική του εκπροσώπου της οργάνωσης των καταναλωτών ότι το καλάθι είναι μία επιτυχημένη επικοινωνιακή πολιτική, αλλά πρακτικά μη ουσιώδες για τους πολίτες, ο υπουργός απάντησε ότι τα στοιχεία από το υπουργείο δείχνουν ότι επί 15 εβδομάδες που λειτουργεί το καλάθι διατηρεί σταθερές τιμές για την συντριπτική πλειοψηφία των ειδών του, ενώ και από τις έρευνες φαίνεται ότι ο κόσμος ψωνίζει από αυτό αλλά όπως σημείωσε: «Κι εμένα, τον δημιουργό του "Καλαθιού", αν με ρωτήσεις θα σου πω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος και ότι δεν φθάνει για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, αλλά σαν αυτόνομο μέτρο είχε επιτυχία».

Σχετικά με άλλο εύρημα της έρευνας, όπου η πλειονότητα των καταναλωτών ζήτησε την μείωση του ΦΠΑ σε βασικά καταναλωτικά αγαθά, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «το κοινό σε αυτό κάνει λάθος. Δεν είναι λύση η μείωση του ΦΠΑ. Στην Ισπανία δεν πέρασε ούτε ένα λεπτό της μείωσης στους καταναλωτές και υπάρχει σκέψη να επανέλθει ο ΦΠΑ που μειώθηκε».

«Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάει το προϊόν από το χωράφι στα 20 λεπτά και να φθάνει στην αγορά σε τιμή 1,80 ευρώ και να λέτε είναι φυσιολογικό. Σας λέμε ότι υπάρχει αισχροκέρδεια», είπε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ