Τα Starbucks λανσάρουν νέα σειρά ροφημάτων καφέ στην Ιταλία με βάση το ελαιόλαδο.
Ο επικεφαλής της αλυσίδας καφέ, Howard Schultz είπε ότι το ελαιόλαδο έχει μία «απροσδόκητη, βελούδινη, βουτυρώδη γεύση που ενισχύει τον καφέ και παραμένει γευστικά στον ουρανίσκο».
Τα Starbucks είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που αντιμετώπισαν εμπόδια όταν προσπάθησαν να επεκταθούν στην ιταλική αγορά τροφίμων και ποτών.
Τα Starbucks έχουν αυτή τη στιγμή περίπου 20 καταστήματα στη χώρα.
«Τώρα, θα υπάρξουν άνθρωποι που θα πουν, ελαιόλαδο στον καφέ; Αλλά η απόδειξη είναι στο φλιτζάνι», ανέφερε ο Schultz.
«Δεν μπορώ να θυμηθώ μια στιγμή που ήμουν πιο ενθουσιασμένος, τα τελευταία 40 χρόνια», πρόσθεσε.
Η σειρά Oleato, που λανσάρεται σήμερα στην Ιταλία, περιλαμβάνει έναν παγωμένο εσπρέσο και έναν latte με ελαιόλαδο «αχνισμένο με γάλα βρώμης».
Θα υπάρχει επίσης ένας κρύος καφές στον οποίο «ένα μεταξένιο έγχυμα έξτρα παρθένου ελαίου Partanna με αφρό γλυκιάς κρέμας βανίλιας σιγά σιγά διαχέεται στο ρόφημα».
Με την ανακοίνωση της είδησης του καφέ με ελαιόλαδο πέρυσι έγινα viral στο TikTok η ατάκα «πίνω ελαιόλαδο», με πολλούς να ισχυρίζονται ότι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
Ορισμένοι Ιταλοί κάλεσαν σε μποϊκοτάζ των Starbucks όταν η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στη χώρα το 2018.
Τότε ο Howard Schultz είχε πει πως «Δεν ερχόμαστε για να μάθουμε στους Ιταλούς πώς να φτιάχνουν καφέ. Ερχόμαστε εδώ με ταπεινότητα και σεβασμό, για να δείξουμε αυτά που μάθαμε».
Η εταιρεία σχεδιάζει να φέρει τη συλλογή με ζεστά και κρύα ροφήματα και στη Νότια Καλιφόρνια στις ΗΠΑ αυτή την άνοιξη ενώ μέσα στον χρόνο αναμένεται να ακολουθήσουν οι αγορές της Βρετανίας, της Μέσης Ανατολής και της Ιαπωνίας.
Με πληροφoρίες του BBC