Οι επισκέπτες που έφτασαν στην επίδειξη της Diesel στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου μπορεί να εξεπλάγησαν από το σκηνικό: ένα τεράστιο βουνό από προφυλακτικά.
Το ιταλικό brand χρησιμοποίησε περισσότερα από 200.000 κουτιά γνωστής εταιρείας προφυλακτικών, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να τονίσει την σημασία της ασφάλειας στο σεξ και παράλληλα να προαναγγείλει τη συνεργασία της με την συγκεκριμένη εταιρεία.
«Μας αρέσει το σεξ στην Diesel και το αντιμετωπίζουμε σοβαρά. Διασκεδάστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλον, μείνετε ασφαλείς», δήλωσε ο διευθυντής δημιουργικού Γκλεν Μάρτενς.
Η νέα συλλογή της ιταλικής εταιρείας ήταν αφιερωμένη στην ελευθερία, τον πειραματισμό και την ευχαρίστηση. Τα μοντέλα παρέλασαν φορώντας αρκετά χαμηλοκάβαλα τζιν, διχτυωτές μπλούζες και σκισμένα μεταξωτά φορέματα που τα συγκρατούσαν αλυσίδες. Κι όλα αυτά με φόντο ένα βουνό από προφυλακτικά.
Από τον Οκτώβριο του 2020, όταν ανέλαβε διευθυντής δημιουργικού τμήματος της εταιρείας ο Βέλγος σχεδιαστής, Γκλεν Μάρτενς, οδήγησε την εταιρεία στη στρατηγική του «προκλητικού» μάρκετινγκ και την πολυτέλεια στα τζιν παντελόνια.
Νάιλον, πλαστικό και ψεύτικη βαμμένη γούνα κυριάρχησαν στη φετινή κολεξιόν της εταιρείας.
Το «βουνό» από προφυλακτικά, όπως το περιέγραψε η εταιρεία, έκλεψε την παράσταση με τις φωτογραφίες να κατακλύζουν τα social media περνώντας το μήνυμα ότι η εταιρεία στηρίζει το ασφαλές σεξ.
Μάλιστα, προκειμένου να προϊδεάσουν τους καλεσμένους, οι διοργανωτές έστειλαν προσκλήσεις που είχαν την μορφή κουτιών της εταιρείας των προφυλακτικών.
Επιπλέον, στο δελτίο Τύπου που δόθηκε μετά την επίδειξη μόδας, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διανείμει επιπλέον 300.000 προφυλακτικά στα καταστήματά της σε όλο τον κόσμο, τον Απρίλιο.