Μικρομεσαία σούπερ μάρκετ: Πτώση τζίρου από 15 ως 25 του μήνα- «Δεν φτάνουν τα χρήματα»

μικρομεσαία σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinssi
0

Για τον τρόπο που η ακρίβεια έχει επηρεάσει τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ που δεν ανήκουν σε μεγάλες αλυσίδες, μίλησε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Γιάννης Πηλίδης.

Όπως είπε, οι εποχές που οι καταναλωτές πήγαιναν στο σούπερ μάρκετ και το καλάθι τους ξεχείλιζε από προϊόντα, πέρασαν ανεπιστρεπτί.

«Αυτό δεν ισχύει πλέον. Εξαιτίας του πληθωρισμού και των χαμηλών μισθών, δεν φτάνουν τα χρήματα. Ο καταναλωτής δεν μπορεί πλέον να πάει μια φορά το μήνα στο σούπερ μάρκετ, να γεμίσει την αποθήκη του σπιτιού του με προϊόντα και μετά να παίρνει μόνο τα καθημερινά. Ψωνίζει σαφώς λιγότερα πράγματα και κάνει συχνότερες επισκέψεις. Άρα έτσι ενισχύθηκαν τα καταστήματα της γειτονιάς», δήλωσε.

Εξαιτίας του φαινομένου αυτού, συνέχισε, όλες σχεδόν οι γειτονιές έχουν γεμίσει με υποκαταστήματα των μεγάλων αλυσίδων.

Πτώση 10% στον τζίρο από 15 έως 25 κάθε μήνα

Αναφερόμενος στις ημέρες που τα μαγαζιά αυτά έχουν υψηλότερο τζίρο, είπε πως αυτό συμβαίνει πάντα τις τελευταίες ημέρες του μήνα διότι τότε πληρώνονται οι συντάξεις.

«Η τελευταία εβδομάδα είναι πάντα πολύ δυνατή σε τζίρο για εμάς», σημείωσε. Αντιθέτως, το χρονικό διάστημα από 15 έως 25 κάθε μήνα είναι το χειρότερο και ο τζίρος παρουσιάζει μείωση της τάξης του 10%. «Επειδή οι συντάξεις πληρώνονται 25, 26, 27, τα χρήματα τελειώνουν στα μέσα του μήνα. Μέχρι δηλαδή να γίνει η επόμενη πληρωμή, είναι δύσκολα τα πράγματα».


 

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM