Βίκος Α.Ε.: Το νερό είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας

Βίκος Α.Ε.: Το νερό είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Κάποτε το είχες δεδομένο, με το πέρασμα των χρόνων ωστόσο ολοένα και μεγαλώνει η ανησυχία σου για αυτό. Ο πλέον πολύτιμος πόρος του πλανήτη, το καθαρό, το ασφαλές, νερό και η επιβίωσή του δεν είναι πλέον ταμπού, αλλά με την περιβαλλοντική κρίση κάθε 22η μέρα του Μαρτίου (Παγκόσμια Ημέρα Νερού) είναι η πιο σημαντική ευκαιρία ευαισθητοποίησης.  

Διότι όπως λέει και το μανιφέστο της εταιρείας Βίκος για το νερό «Είσαι ένα με το νερό. Μαθαίνεις από την πορεία του. Σέβεσαι την ορμή του. Είναι η ζωή και η δύναμή σου». Και στους πόρους που προσφέρουν ζωή οφείλουμε όλοι να δίνουμε μία παραπάνω προσοχή. Είναι το παρελθόν, το παρόν και κυρίως το μέλλον μας.

Βίκος Α.Ε.: Το νερό είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας Facebook Twitter
Βοϊδομάτης

Με δεδομένο ότι η Παγκόσμια Ημέρα Νερού θεσπίστηκε για την ολοένα και πιο ορθή διαχείριση υδάτινων πόρων για να επιτευχθεί η σημαντική μείωση των πλημμυρών, της ξηρασίας, και της ρύπανσης, για τη βιώσιμη ανάπτυξη, στις 22 Μαρτίου είναι ίσως η μεγάλη μας ευκαιρία να εκτιμήσουμε λίγο παραπάνω το αγαθό που τόσο πολύ έχουμε για δεδομένο και να αναρωτηθούμε και εμείς οι ίδιοι ποια είναι η ευθύνη μας για τη διαιώνισή του.

«Το νερό αλλάζει τόπους με ορμή, γεννά πολιτισμό, αντανακλά φως και με φροντίδα ξανανιώνει τη γη», 16 λέξεις γεμάτες νόημα που αποτυπώνουν πλήρως τη σημαντικότητα και την επιτακτική ανάγκη να κατανοήσουμε πλήρως, ότι με την κλιματική αλλαγή τίποτα δεν μας χαρίζεται πλέον, ακόμα και το νερό. Η απόλυτη βάση των πάντων. Είτε μιλάμε για τους ανθρώπους, τον πολιτισμό, για καθετί που έχει φυσική υπόσταση, για την επιβίωση του ίδιου μας του πλανήτη.

Το μανιφέστο του νερού από την εταιρεία Βίκος δεν είναι απλά λόγια, αλλά ένας ύμνος που μιλάει κατευθείαν στην καρδιά αποκωδικοποιώντας την μόνη αλήθεια γύρω από αυτό. Ότι το νερό είναι ο κινητήριος μοχλός για το μέλλον μας.

Βίκος Α.Ε.: Το νερό είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας Facebook Twitter
Γεφύρι του Κόκκορου- Ζαγόρι

Κυλάς μαζί του.

Η ηρεμία του σε γαληνεύει. Την ορμή του, τη σέβεσαι.

Την πορεία του, την ακολουθείς. Σε κατευθύνει, σου δείχνει πώς να πηγαίνεις μόνο μπροστά. Πώς να είσαι ευέλικτος. Να υπερπηδάς τα εμπόδια. Να λιαίνεις τα βράχια.

Το νερό αλλάζει τόπους με ορμή, γεννά πολιτισμό, αντανακλά φως και με φροντίδα ξανανιώνει τη γη.

Εσύ, κοντά, μαθαίνεις από τη σοφία του. Γίνεσαι ο ίδιος ροή που ωθεί τα αδύνατα να γίνουν δυνατά.

Το νερό είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον σου.

Είναι η κινούμενη σταθερά σου.

Είναι μέσα σου. Η ροή σου, η δύναμή σου.

Βίκος Α.Ε.: Το νερό είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας Facebook Twitter
Γεφύρι της Κλειδωνιάς

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού 2023 ας ευαισθητοποιηθούμε όλοι λίγο παραπάνω. Η βιώσιμη ανάπτυξη του νερού δεν είναι πλέον ταμπού, αλλά ευθύνη όλων μας.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ