Το Swatch Art Journey είναι ένα ταξίδι αφιερωμένο στην τέχνη

Το Swatch Art Journey είναι ένα ταξίδι αφιερωμένο στην τέχνη Facebook Twitter
0

Οι άνθρωποι δεν ξεχνούν την πρώτη φορά που στάθηκαν μπροστά σε ένα από τα διασημότερα έργα τέχνης παγκοσμίως· εκείνο το αίσθημα ενός καινούργιου κόσμου που ανοίγεται μπροστά τους γεμάτος δη- μιουργική σπίθα. Όταν η τέχνη συναντάται με τον κόσμο της Swatch συμβαίνουν συναρπαστικά πράγματα και, από το ξεκίνημά της ακόμη, η Swatch επινοεί νέους τρόπους για να φέρει περισσότερη τέχνη στη ζωή των ανθρώπων.

Το 2023 σηματοδοτεί το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο του Swatch Art Journey, καθώς από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τον Μάιο θα κυκλοφορήσει μια σειρά πέντε capsule συλλογών. Ολόκληρη αυτή η σειρά είναι ένα περιπετειώδες ταξίδι σε διάφορες στιγμές της ιστορίας της τέχνης, από τον Botticelli μέχρι τον Lichtenstein, ενώ δεν θα μπορούσε παρά να έχει τη χαρακτιριστική υπογραφή της Swatch με απρόσμενες λεπτομέρειες.

Η Swatch, με το παιχνιδιάρικα προκλητικό στυλ της, αναδημιουργεί δέκα αριστουργήματα στα χαρακτηριστικά της μοντέλα GENT και NEW GENT: έχουν όλα σχεδιαστεί προς τιμήν καλλιτεχνών που δεν φοβούνταν να δοκιμάσουν νέα πράγματα.

Η Συλλογή Swatch Art Journey θα είναι διαθέσιμη ξεκινώντας από τις 16 Μαρτίου 2023, ενώ θα ακολουθήσουν κυκλοφορίες που θα αποκαλυφθούν σε επόμενο στάδιο.

Το Swatch Art Journey είναι ένα ταξίδι αφιερωμένο στην τέχνη Facebook Twitter

Η αγάπη της Swatch για την τέχνη ξεκίνησε το 1985, με το πρώτο από μια μεγάλη σειρά ρολογιών Art Special. Αναζητώντας διαρκώς νέους τρόπους εκδημοκρατισμού του κόσμου της τέχνης, η Swatch ένωσε τις δυνάμεις της με παγκοσμίως φημισμένα μουσεία για να αναδημιουργή- σει μερικά από τα πιο επιβλητικά έργα τέχνης στο πλαίσιο της νέας της σειράς Museum Journey.

Το Rijksmuseum στο Άμστερνταμ (2018) και το Thyssen-Bornemisza Museum στη Μαδρίτη (2018) ήταν οι πρώτοι χώροι που άνοιξαν τις πόρτες τους στη Swatch, ενώ πολύ γρήγορα ακολούθησαν το Musée du Louvre στο Παρίσι (2019), το MoMA στη Νέα Υόρκη (2021) και το Centre Pompidou στο Παρίσι (2022).

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM