Το Φάντασμα της Όπερας: Τελευταία παράσταση μετά από 35 χρόνια στο Μπρόντγουεϊ

Το τελευταίο αντίο για το «Φάντασμα της Όπερας» στο Μπρόντγουεϊ-Έριξε αυλαία μετά από 35 χρόνια Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Οι ανα τον κόσμο θαυμαστές του θρυλικού μιούζικαλ του Άντριου Λόιντ Βέμπερ «το Φάντασμα της Όπερας» αποχαιρέτησαν χθες την μακροβιότερη παράσταση του Μπρόντγουεϊ.

Μετά από 35 χρόνια και σχεδόν 14.000 παραστάσεις, το «Φάντασμα της Όπερας» σε κλίμα συγκίνησης έκανε «υπόκλιση» για τελευταία φορά την Κυριακή στο Μπρόντγουεϊ.

Σύντομα, οι αφίσες που διαφημίζουν την παράσταση με την εμβληματική μάσκα του Φαντάσματος και ένα μόνο τριαντάφυλλο θα σβηστούν από την Times Square και το Majestic Theater θα μείνει άδειο για πρώτη φορά από τότε που το «Φάντασμα» ξεκίνησε τις παραστάσεις στη Νέα Υόρκη το 1988.

Το «Φάντασμα της Όπερας», η μακροβιότερη παράσταση στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ και για πολλούς το έμβλημα των μιούζικαλ, έπεσε «θύμα» των μειωμένων κοινών και της έλλειψης εσόδων μετά και την περίοδο της πανδημίας.

Το τέλος των παραστάσεων είχε ήδη ανακοινωθεί από τον Σεπτέμβριο. Παρότι η αυλαία αναμενόταν εδώ και καιρό, η επαναφορά των θεαμάτων μετά τα lockdown δεν προσέλκυσε επαρκές κοινό, με αποτέλεσμα η παράσταση να μην καλύπτει τα εβδομαδιαία κόστη της. 

Η τελευταία παράσταση, η οποία διήρκεσε από τις 17:22 έως τις 19:56 τοπική ώρα, διακόπηκε επανειλημμένα από χειροκροτήματα, όχι μόνο για τους πρωταγωνιστές, αλλά και για τα αγαπημένα σκηνικά, όπως το εμβληματικό μουσικό κουτί με την μαϊμού ή την γόνδολα που κωπηλατούσε μέσα σε μια υπόγεια λίμνη στολισμένη με καντήλια.

Μετά την τελευταία αυλαία, οι βοηθοί σκηνοθέτες που έκαναν πραγματικότητα το περίτεχνο θέαμα της παράστασης νύχτα με τη νύχτα, κλήθηκαν στη σκηνή για ένα δυνατό χειροκρότημα, ανέφεραν οι New York Times. 

«Είναι απλά εκπληκτικό, πραγματικά, αυτό που συνέβη», δήλωσε μετά την τελευταία αυλαία ο συνθέτης Άντριου Λόιντ Βέμπερ, ο οποίος έγραψε την απογειωτική μουσική της παράστασης, καθώς αφιέρωσε την παράσταση στον γιο του Νίκολας, ο οποίος πέθανε πριν από τρεις εβδομάδες.

Ο Άντριου Λόιντ Βέμπερ μίλησε μαζί με τον επί χρόνια συνεργάτη του και κύριο παραγωγό της παράστασης, Κάμερον Μάκιντος. Κάλεσαν τους συντελεστές της αρχικής παραγωγής του Μπρόντγουεϊ να τους ακολουθήσουν στη σκηνή και πρόβαλαν στον πίσω τοίχο του θεάτρου φωτογραφίες των αποβιωσάντων μελών της αρχικής ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του σκηνοθέτη, Χαλ Πρινς, καθώς και κάθε ηθοποιού που έπαιξε τους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους (του Φαντάσματος και της Κριστίν, της νεαρής σοπράνο που είναι η εμμονή του).

Συγκινητικό και το μήνυμα από το καστ της παράστασης του Λονδίνου προς τους συναδέλφους τους στην Νέα Υόρκη. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ