Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».

Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική». Facebook Twitter
0

 Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα  υπερμέγεθες  μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω  της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη  Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανικές εκλογές: Ξεκάθαρη νίκη για το CDU αλλά δεν φτάνει τα αποτελέσματα της εποχής Μέρκελ

Διεθνή / Γερμανικές εκλογές: Ξεκάθαρη νίκη για το CDU αλλά δεν φτάνει τα αποτελέσματα της εποχής Μέρκελ

Tο εκλογικό αποτέλεσμα των Χριστιανοδημοκρατών είναι πολύ χαμηλότερο από τις επιδόσεις του κόμματος υπό την ηγεσία της πρώην επί μακρόν ηγέτιδας και καγκελαρίου της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ
LIFO NEWSROOM