Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα υπερμέγεθες μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.
Διεθνή /
Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα σπίτι στην πλατεία Βικτωρίας «για να περνάμε καλά εμείς και οι φίλοι μας»

Το «beef» της Κέιτι Πέρι με τα Wendy's για το φιλί στο χώμα μετά το ταξίδι στο διάστημα: «Στείλτε την πίσω»

Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

«Στο Μέσο Γερακάρι Ζακύνθου, η Αθήνα δεν είναι καν στον ορίζοντα»

Ο κορωνοϊός και η COVID-19 προήλθαν από εργαστήριο, ανακοινώνει ο Τραμπ

σχόλια