AOS SUMMER 23: Όγκοι, χρώματα και ανατρεπτικά minimal σχέδια στο φως ενός αιώνιου καλοκαιριού
Ποιότητα, κομψότητα και διαχρονικότητα πάντα με σταθερό άξονα το Qualiday (Quality + Everyday)
ADVERTORIAL
Αθόρυβη πολυτέλεια μέσα από δυναμικές αντιθέσεις, τολμηρή διακριτικότητα, απλότητα που γεννά την ανατροπή: αυτό είναι το brand AOS concept, που συστήθηκε στο σκεπτόμενο fashion crowd την άνοιξη του 2022, έθεσε νέους κανόνες στο χώρο του prêt-à-porter και επιστρέφει με μία νέα, δυναμική συλλογή.
Ο πυρήνας της AOS αποτελείται από ποιοτικά, άχρονα σχέδια, που συμπληρώνουν το ένα το άλλο για ατέλειωτους συνδυασμούς μέσα από urban επιλογές με μοντέρνες γραμμές ιδανικές για καθημερινό στυλ και άνεση.
Είναι μια σειρά από ποιοτικά, διαχρονικά basics σε ουδέτερα χρώματα, που λειτουργούν ως τέλειος στυλιστικός καμβάς για αυτοέκφραση και φαντασία και ανθρώπους με πάθος, δημιουργική διάθεση, που αγαπούν το σώμα τους και την πνευματική εξέλιξη.
Με βασικό πυλώνα τη συμπερίληψη, στοχεύει επίσης σε προσιτά ρούχα για κάθε σωματότυπο, ηλικία, φύλο, αναδεικνύοντας την ηθική πλευρά της μόδας με τον πιο έμπρακτο τρόπο, προάγοντας ταυτόχρονα μια διαχρονικότητα, που αψηφά τις τάσεις και προωθεί τη sustainable fashion και τη διάρκεια των ρούχων.
Το αέναο στυλιστικό παζλ που σχηματίζει το σύμπαν της AOS concept, ξεδιπλώνει εκ νέου τις πολλές διαφορετικές πτυχές του, πάντα γύρω από τον σταθερό άξονα του qualiday (ο όρος που εμπεριέχει τις έννοιες everyday και quality), της αξίας που κρύβεται στην καθημερινότητα όταν αφήσουμε πίσω μας την ποσότητα ώστε να επενδύσουμε ουσιαστικά στην ποιότητα, αφού τα κομμάτια AOS υποστηρίζουν ανελλιπώς τους πυλώνες της αρμονίας, της λιτής αισθητικής, της συμπερίληψης και της ηθικής μόδας.
Η νέα σειρά ρούχων έρχεται να εμβαθύνει ακόμη περισσότερο στη γοητεία των basics που φέρουν τολμηρή άποψη και σαφή προσωπικότητα, εμπλουτισμένη με μία μεγάλη γκάμα χρωμάτων και γραμμών για να ψηλαφίσει τη φιλοσοφία AOS μέσα από ένα σχεδόν αρχιτεκτονικό αφήγημα: Μία ωδή στους δομημένους όγκους, στην αποθέωση της ραπτικής τέχνης (πιέτες, πένσες και κρυφά γαζιά δημιουργούν απολαυστικές λεπτομέρειες), στην κρουστή απλότητα της ποπλίνας και των paper υφών, αλλά και των απογυμνωμένων, minimal σχεδίων που κρύβουν σχεδόν πάντα μία αναπάντεχη ανατροπή.
Τολμώντας να χρωματιστεί με τις vibrant αποχρώσεις του φούξια, των royal, cobalt και navy blue, του έντονου πορτοκαλί, του indigo, και του κυρίαρχου πάντα λευκού, το αστικό προφίλ του brand λούζεται φέτος στο φως ενός αιώνιου καλοκαιριού και τα ήδη κλασικά σχέδια της AOS concept συμπληρώνουν την αρχετυπική γκαρνταρόμπα τους με resort κομμάτια που υιοθετούν ανοιχτές πλέξεις, αέρινα, slip on φορέματα σε γραμμές 90’s.
Τη συλλογή ολοκληρώνουν τα ήσυχα αλλά υπογραμμισμένα αξεσουάρ όπως τσάντες, κοσμήματα και καπέλα, τα αγαπημένα παπούτσια του brand που προτείνουν μία δική τους προσέγγιση στο στιλ, βηματίζοντας μακριά από μαζικές τάσεις και στην καρδιά της μοναδικότητας αλλά και τρία γυναικεία κι ένα ανδρικό μαγιό με την πρόταση μίας ολοκληρωμένης βαλίτσας εστέτ διακοπών.
Το brand διατίθεται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.aosconcept.com, και στον φυσικό χώρο της AOS concept, Ιφικράτους 20 στο Παγκράτι.
Social Media: @aosconcept
Συνεργάτες Καμπάνιας
Photographer: Panos Davios
MUA: Enez Manav
Videographer: Eva Balasi
Models: Carolynn Bucco, Ace Models Agency, Chris Stelczer, Xray Models Agency
Photographer Assistant: Daphne Karamolegou
Creative direction: NEWNESS Agency