Πέθανε το μέλος των Kinks, Τζον Γκόσλινγκ

Πέθανε το μέλος των The Kinks, Τζον Γκόσλινγκ Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Πέθανε σε ηλικία 75 ετών ο κιμπορντίστας των θρυλικών Kinks, Τζον Γκόσλινγκ.

Τα αδέρφια σερ Ράι και Ντέιβ Ντέιβις σχημάτισαν τους Kinks τη δεκαετία του 1960, με τον Τζον Γκόσλινγκ να εντάσσεται στο συγκρότημα το 1970 για τα πλήκτρα.

Οι Kinks ανακοίνωσαν τον θάνατο του Τζον Γκόσλινγκ σε ανάρτησή τους στα social media γράφοντας μεταξύ άλλων πως «Είμαστε βαθιά λυπημένοι για την είδηση του θανάτου του Τζον Γκόσλινγκ. Τα συλλυπητήριά μας στη σύζυγο και την οικογένειά του».

Στην ανάρτησή τους πρόσθεσαν και ένα βίντεο με στιγμές του από το παρελθόν.

Το βιογραφικό του Τζον Γκόσλινγκ

Ο Τζον Γκόσλινγκ εντάχθηκε στους Kinks πέντε χρόνια μετά την αμερικανική περιοδεία που οδήγησε την Αμερικανική Ομοσπονδία Μουσικών να απαγορεύσει στη μπάντα να εμφανιστεί στις ΗΠΑ για τέσσερα χρόνια.

Ο Γκόρντον Έντουαρντς πήρε τη σκυτάλη από τον Γκόσλινγκ στα πλήκτρα, πριν ο Ίαν Γκίμπονς ενταχθεί στο συγκρότημα το 1979.

Το 1994, ο Γκόσλινγκ έγινε ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος Kast Off Kinks που περιλαμβάνει πρώην μέλη του συγκροτήματος Avory, Τζιμ Ρόντφορντ και Τζον Ντάλτον.

Ο Γκόσλινγκ έμεινε στο συγκρότημα μέχρι το 2008, οπότε και αποσύρθηκε οριστικά. Οι Kinks έφτασαν να έχουν τρία No 1 σινγκλ στα charts της Βρετανίας: You Really Got Me, Sunny Afternoon και Tired of Waiting for You.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ