Καταγγελία επιβάτη: «Είμαστε 10 ώρες στη θάλασσα, χωρίς ένα μπουκάλι νερό»

Καταγγελία επιβάτη πλοίου στη Lifo Facebook Twitter
Φωτ.: Blue Star Ferries
0

Μετά τα απανωτά περιστατικά του τελευταίου 24ώρου με προβλήματα σε πλοία της γραμμής, πριν από λίγη ώρα έφτασε στη LiFo μία νέα καταγγελία επιβάτη πλοίου, ο οποίος αναφέρει πως μετά από δέκα ώρες στη θάλασσα, η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν έχει παράσχει ούτε ένα μπουκάλι νερό.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη καταγγελία επιβάτη του πλοίου Blue Star 1 – τα στοιχεία του βρίσκονται στη διάθεση της Lifo-  το πλοίο ξεκίνησε βραδινές ώρες από το λιμάνι της Ανάφης,  αλλά λόγω απαγορευτικού σταμάτησε στη Σαντορίνη. Η εξέλιξη αυτή είχε ως αποτέλεσμα οι επιβάτες να βρίσκονται ήδη πάνω από 10 ώρες μέσα στο πλοίο μιας και αυτό παραμένει αρόδο έξω από τι λιμάνι της Σαντορίνης, όπως ανέφερε.

Ωστόσο όπως είπε στη Lifo ο καταγγέλλων δεν έχει παρασχεθεί στους επιβάτες «ούτε ένα μπουκαλάκι νερό». Σημειώνει δε πως βάση το νόμο 4948/2022 - ΦΕΚ 125/Α/27-6-2022 η εταιρεία υποχρεούται σε κάποιες παροχές προς τους επιβάτες σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Σε επικοινωνία που είχε η Lifo με τον επιβάτη του Blue Star 1 κατήγγειλε τα εξής:

«Στις 20:00 περίπου χθες ήρθε το μήνυμα Viber που επισυνάπτω που ενημέρωνε πως το πλοίο δεν θα εκτελέσει όλο το δρομολόγιο, αλλά μόνο μέχρι την Σαντορίνη και έπειτα λόγω του απαγορευτικού απόπλου θα παραμείνει αροδο έως ότου αρθεί το απαγορευτικό.

Πράγματι το πλοίο αναχώρησε περίπου στις 04:30 σήμερα τα ξημερώματα και έφτασε στο λιμάνι της Σαντορίνης. Εκεί αποβίβασε κάποιους επιβάτες και στην συνέχεια έμεινε αρόδο μεταξύ Σαντορίνης και Θηρασίας. Ενημερώθηκα μέσω Viber, αλλά και με ανακοίνωση από τα μεγάφωνα του πλοίου ότι μέχρι να αρθεί το απαγορευτικό δεν μπορεί το πλοίο να αποπλεύσει.

Ενημέρωσα τους υπεύθυνους ότι ρητά ορίζεται στο ΦΕΚ πως σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει στους επιβάτες διάφορες παροχές που ποικίλλουν ανάλογα με την καθυστέρηση του πλοίου.

Ο chief steward με ενημέρωσε πως δεν γνωρίζει και θα μου ξαναπεί σε μία ώρα. Όταν έπειτα από μία ώρα ξαναπήγα στην reception κανείς δεν ήταν εκεί και αναγκάστηκα να ξαναπάω πιο μετά. Μέχρι στιγμής έχω πάει τέσσερις φορές λέγοντας μου πως δεν είναι υπεύθυνοι και πως το ΦΕΚ είναι λάθος.

Η τελικά μου απόπειρα να τους πείσω, πάλι ήταν ανεπιτυχής και απλώς μου έδωσαν ένα  mail λέγοντας μου να επικοινωνήσω με την εταιρεία».

Τι αναφέρει το σχετικό άρθρο για τις παροχές σε επιβάτες 

Στο άρθρο 38 του προαναφερθέντος νόμου αναφέρεται:

Απαγόρευση απόπλου πλοίου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

1.Σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου του πλοίου, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, ο επιβάτης δικαιούται:

α. Να τροποποιήσει το εισιτήριό του, όσον αφορά την ημερομηνία του ταξιδίου.

β. Να διαμείνει επί του πλοίου, εφόσον κατά την κρίση του πλοιάρχου οι συνθήκες το επιτρέπουν, καθ' όλο τον χρόνο ισχύος της απαγόρευσης απόπλου, για να συνεχίσει το ταξίδι του. Στην περίπτωση αυτή, ο επιβάτης έχει τα δικαιώματα της περ. α' της παρ. 2 του άρθρου 35.

γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, με την καταβολή σε αυτόν του αναλογούντος ναύλου.

2.Σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου πλοίου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου στον λιμένα, ο μεταφορέας υποχρεούται στην τήρηση συστήματος ελέγχου επιβιβαζόμενων και αποβιβαζόμενων επιβατών».

Η παραπομπή στην οποία αναφέρεται το άρθρο αναφέρει: «Με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα να λάβει τροφή, όταν η καθυστέρηση εκτείνεται πέραν των τεσσάρων (4) ωρών από την προγραμματισμένη αρχικώς ώρα απόπλου και κατάλυμα στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον τούτο είναι εφικτό και καθίσταται αναγκαία η διανυκτέρευση επί μία (1) ή περισσότερες νύχτες, ή η παραμονή επί μεγαλύτερο διάστημα από εκείνο που σχεδίαζε ο επιβάτης. Η μεταφορά του επιβάτη από και προς τον λιμένα αναχώρησης γίνεται με έξοδα του μεταφορέα. Για κάθε επιβάτη ο μεταφορέας μπορεί να περιορίσει το συνολικό κόστος του καταλύματος σε ογδόντα (80) ευρώ ανά διανυκτέρευση και τον αριθμό των διανυκτερεύσεων σε τρεις (3), κατ' ανώτατο όριο».

Τα μηνύματα της εταιρείας

Σε μηνύματα της εταιρείας προς τους επιβάτες αναφέρεται αρχικά πως το πλοίο θα φτάσει μέχρι την Σαντορίνη, ενώ σε νεότερη ενημέρωση γίνεται λόγος για προσέγγιση στο λιμάνι της Ίου και κατόπιν αναχώρηση από Σαντορίνη. 

Καταγγελία επιβάτη πλοίου στη Lifo Facebook Twitter
Καταγγελία επιβάτη πλοίου στη Lifo Facebook Twitter

Η Lifo επιχείρησε να επικοινωνήσει επανειλημμένως με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, αλλά αυτό δεν κατέστη εφικτό. 

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βέφα Αλεξιάδου: Το «αντίο» των τηλεοπτικών σεφ - «Όταν κάλεσε τον μαγειρικό κόσμο της Αθήνας, δεν πήγε κανείς» λέει ο Μαμαλάκης

Ελλάδα / Οι σεφ αποχαιρετούν την Βέφα Αλεξιάδου και ο Μαμαλάκης σχολιάζει: «Πριν μήνες δεν πήγε κανένας στο βιβλίο της»

Δηκτικός ο Ηλίας Μαμαλάκης αποδομεί τους μάγειρες και τηλεοπτικούς σεφ που αποχαιρέτησαν την Βέφα Αλεξιάδου σαν «εθνική μαγείρισσα», «καλύτερη από τον Τσελεμεντέ» αλλά πριν από λίγο καιρό της γύρισαν την πλάτη και δεν πήγαν στην παρουσίαση του βιβλίου της
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 στη δημοσιότητα - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Το περιστατικό ήρθε στην επιφάνεια, μετά την καταγγελία του 55χρονου αστυνομικού που χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα ενώ είχε καρκίνο - Ο πατέρας του 27χρονου φαντάρου, Νίκου Γκάτση, ξεσπά για ιατρικό λάθος
LIFO NEWSROOM
Πολύχρωμο Σχολείο: «Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο σχολείο, αναίτια αφαίρεση υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού»

Ελλάδα / Πολύχρωμο Σχολείο: «Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο σχολείο, αναίτια η αφαίρεση υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού»

Η εθελοντική, μη κερδοσκοπική συλλογικότητα επιστημόνων καταγγέλλει την αφαίρεση εγκεκριμένου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμπεριληπτικού υλικού, από τα εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία
LIFO NEWSROOM