Η ΙΚΕΑ παρουσίασε το νέο εταιρικό της αφήγημα σε μία γιορτή για τη δημιουργία

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter
Έφη Πετροπούλου, In store IFB Manager & Λυδία Παπαϊωάννου
0

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου παρουσίασε το νέο της positioning σε μία ειδική εκδήλωση στο Anassa City Events. Σε μια πραγματική γιορτή της δημιουργίας, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το «Μανιφέστο» της ΙΚΕΑ και τη νέα της υπόσχεση «Μαζί, δημιουργούμε νέες δυνατότητες» αλλά κυρίως να εμπνευστούν για να συνεχίσουν να δημιουργούν σε κάθε πτυχή της δικής τους καθημερινής ζωής.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης η Άντα Γιαννεσκή, Communications Director IKEA, υποδέχθηκε και καλωσόρισε τους καλεσμένους ανοίγοντας τη συζήτηση με μια αναφορά στις καινοτόμες ιδέες ΙΚΕΑ που άλλαξαν τον χώρο της επίπλωσης και της διακόσμησης διαχρονικά: «Η ΙΚΕΑ δημιούργησε ένα νέο μοντέλο στον χώρο της επίπλωσης με τις επίπεδες συσκευασίες, το κλειδί allen και τη συναρμολόγηση των επίπλων, που γρήγορα έγιναν σύμβολο συνδημιουργίας και χαράς, για να δώσει λύσεις και να εμπνεύσει τον κόσμο να δημιουργήσει μία καλύτερη καθημερινή ζωή. Σήμερα συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να προσφέρουμε συνεχώς νέες δυνατότητες μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας».

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter
Χριστίνα Καράμπελα, Κοινωνιολόγος, Διευθ. Σύμβουλος qed social and market research, Πρόεδρος Action Aid Ελλάς και Συγγραφέας

Στη συνέχεια, η Χριστίνα Καράμπελα, Κοινωνιολόγος, Διευθ. Σύμβουλος qed social and market research, Πρόεδρος Action Aid Ελλάς και Συγγραφέας ανέλυσε, υπό το πρίσμα των ρόλων που υπηρετεί, τι είναι δημιουργία και ποια είναι η εκδοχή της IKEA για τη δημιουργικότητα.

Οι ομάδες των Range & Sales, IKEA FOOD, Communication & Interior Design και Marketing τμημάτων πήραν τη σκυτάλη και μίλησαν με τον δικό τους τρόπο και από τη δική τους σκοπιά για τον ρόλο της δημιουργίας στο κάθε τμήμα, για τα προϊόντα ΙΚΕΑ, την επικοινωνία, την εσωτερική διακόσμηση και την εστίαση και πώς όλα αυτά συμβάλλουν στο να επιτευχθεί το όραμα της ΙΚΕΑ, δηλαδή η καλύτερη καθημερινή ζωή για όλους.

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter
Γιώργος Παντέρης, IKEA Range Executive & Σάββας Πούμπουρας

Πιο συγκεκριμένα, ο Γιώργος Παντέρης, IKEA Range Executive, συζήτησε με τον Σάββα Πούμπουρα για τον δημοκρατικό σχεδιασμό και τη δημιουργία των προϊόντων ΙΚΕΑ και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρουν. Στην παρουσίασή του μεταξύ άλλων τόνισε ότι η ασφάλεια είναι από τις κύριες προτεραιότητες της ΙΚΕΑ. Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό ανακοινώθηκε το νέο σύστημα Anchor and Unlock, μία πρωτοβουλία της ΙΚΕΑ κατά των ανατροπών επίπλων, με σκοπό να κάνει τη ζωή των ανθρώπων στο σπίτι ασφαλέστερη.

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter
Ειρήνη Σδράλλη, Visual Merchandiser Executive & Σίσσυ Χρηστίδου

Η Ειρήνη Σδράλλη, Visual Merchandiser Executive, συζήτησε με τη Σίσσυ Χρηστίδου για τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων ΙΚΕΑ μέσα από ρεαλιστικά διαμορφωμένα δωμάτια και διαμερίσματα στον μοναδικό εκθεσιακό χώρο των καταστημάτων που δίνουν έμπνευση και λύσεις στους πελάτες ΙΚΕΑ.

Με τη βοήθεια της Λυδίας Παπαϊωάννου και της Έφης Πετροπούλου, In store IFB Manager, από την ΙΚΕΑ, αναδείχθηκαν όλα όσα συμβαίνουν στο εστιατόριο της ΙΚΕΑ, που πλέον θα βασίζεται περισσότερο στις plant-based γεύσεις, αλλά και θα έχει σαν κύριο μέλημα τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter
Πάρις Χρανιώτης, Marketing Communication Leader & Μίνα Μπιράκου

Τέλος, το τμήμα του Marketing εκπροσώπησε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing Communication Leader, όπου με τη Μίνα Μπιράκου συζήτησαν για τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της ΙΚΕΑ που παρουσιάζει πρώτη το παγκόσμιο αφήγημα της εταιρείας, «Μαζί δημιουργούμε νέες δυνατότητες», και τοποθετεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο και την εσωτερική του επιθυμία για δημιουργία.

Η βραδιά έκλεισε με τις μουσικές δημιουργίες του Κωστή Μαραβέγια.

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter
Ομαδική φωτογραφία

Στην ΙΚΕΑ πιστεύουμε τόσο στον άνθρωπο όσο και στη δύναμη της δημιουργίας. Αυτή είναι η αλήθεια μας και αυτό είναι και το μήνυμα της καμπάνιας μας. «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί» και αυτή η φράση δεν συνοψίζει απλά την καμπάνια μας, αναδεικνύει τη φιλοσοφία μας. Έτσι, δεσμευόμαστε να μη σταματήσουμε ποτέ να προσφέρουμε νέες δυνατότητες για να εκφράζονται όλοι ελεύθερα και να δημιουργούν όλα όσα θέλουν.

Η ΙΚΕΑ παρουσίασε σε μία γιορτή για τη δημιουργία το νέο εταιρικό της αφήγημα Facebook Twitter

Στο πλαίσιο της έμφασης στη βιωσιμότητα, η εκδήλωση πιστοποιήθηκε ως Ανθρακικά Ουδέτερη καθώς υπολογίσθηκε και αντισταθμίστηκε το σύνολο των εκπομπών των αερίων της, από την Green Evolution A.E.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM