Αυτή η διαφήμιση δεν περιέχει κόκκινο, το κρατήσαμε για τις καρδιές σας

Αυτή η διαφήμιση δεν περιέχει κόκκινο, το κρατήσαμε για τις καρδιές σας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Ένα από τα τρία βασικά χρώματα. Με «μήκος κύματος» 625 έως 760 νανόμετρα ή αλλιώς RGB 255,0,0 αλλά και #FF0000. Για ποιο πράγμα μιλάμε; Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ας μιλήσουμε για το κόκκινο χρώμα- το κόκκινο που το βρίσκουμε παντού. Από τα φανάρια και τα κραγιόν μέχρι το αίμα και τα μήλα.

Και ξέρετε ποια χρωματοβιομηχανία προσφέρει αμέτρητα κόκκινα; Η Vitex, που έχει κάτι κόκκινα, απολύτως ερωτεύσιμα. Μπορείτε, βέβαια να διαβάσετε κάτι απλό όπως αυτό: «Πλαστικό χρώµα κορυφαίας ποιότητας για χρήση σε εσωτερική τοιχοποιία. Προσφέρει ασυναγώνιστη απόδοση, καλυπτικότητα και υψηλή αντοχή στο συχνό πλύσιμο». Όχι, δεν μπορείς να ξεμπερδέψεις έτσι απλά με το κόκκινο, όπως άλλωστε και με τον έρωτα.

Αυτή η διαφήμιση δεν περιέχει κόκκινο, το κρατήσαμε για τις καρδιές σας Facebook Twitter

Ας μιλήσουμε για το κόκκινο

To κόκκινο χρώμα έχει δύναμη, επιβάλλεται, «φτιάχνει» συμβολισμούς και περιεχόμενο. Ίσως είναι το πιο έντονο χρώμα, «μιλάει» κατευθείαν μέσα μας, τραβάει το βλέμμα, ελκύει, δημιουργεί συναισθήματα, μας προειδοποιεί για τον κίνδυνο, την ίδια ώρα που έχει την ικανότητα να αφηγηθεί ιστορίες, να γίνει φόντο σε ξεχωριστές στιγμές.

Από το κόκκινο ως χρώμα του έρωτα, στο κόκκινο του αίματος. Τόσο πολύτιμα και τα δύο, τόσο συνδεδεμένα με τη ζωή και τον άνθρωπο. Το κόκκινο είναι εκφραστικό. Αν πάμε πίσω στην ιστορία, οι άνθρωποι των σπηλαίων ζωγράφιζαν στα τοιχώματα με μαύρο και κόκκινο ενώ στην Αρχαία Ελλάδα ο Ερυθρόμορφος ρυθμός, μια από τις σημαντικότερες τεχνικές στην αρχαία ελληνική ζωγραφική αγγείων, περιγράφει εικόνες και διακοσμητικά μοτίβα με ερυθρό χρώμα πάνω στην επιφάνεια του πηλού.

Στην αρχιτεκτονική, θέλει τόλμη η χρήση του. Οι αρχιτέκτονες που θα «παίξουν» με το κόκκινο είναι προφανές ότι επιθυμούν να στείλουν δυνατά μηνύματα. Η χρήση κόκκινου στην εξωτερική τοιχοποιία μετατρέπει σε «τοπόσημο» ένα κτίριο όπως συμβαίνει στη Χαλκίδα, στη Σύρο, στον Βόλο ή στην Καλλιθέα.

Στο εσωτερικό των κτιρίων το κόκκινο θα βοηθήσει να «χαμηλώσει» ένα ψηλό ταβάνι, να μικρύνει και να «ζεσταθεί» ένας χώρος. Προσφέρει επίσης ένα ιδανικό φόντο αν θέλουμε να τονίσουμε ένα έργο τέχνης, μια κορνίζα, ένα ιδιαίτερο έπιπλο.

Ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται το κόκκινο χρώμα επηρεάζει τη διάταξη του χώρου και μπορεί να καθορίσει το τρόπο με τον οποίο τον αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι. Σκουρότερες, θερμότερες, καστανές αποχρώσεις δείχνουν πιο πικάντικες ενώ τα πιο ανοιχτά, λαμπερά κόκκινα προδιαθέτουν για χαρά και γιορτή.

Μιλώντας για το κόκκινο χρώμα, αναπόφευκτα θα μιλήσουμε και για τέχνη. Μα ποιο πινέλο να διαλέξουμε για να «χρωματίσουμε» την τέχνη; Τόσοι καλλιτέχνες σε όλες τις μορφές τέχνης, το έκαναν εκπληκτικά. Να πούμε για τη μουσική, τη ζωγραφική, την ποίηση ή τον κινηματογράφο;

Αυτή η διαφήμιση δεν περιέχει κόκκινο, το κρατήσαμε για τις καρδιές σας Facebook Twitter

Κόκκινο των ερωτευμένων

Πάθος, κίνδυνος, δύναμη, έρωτας. Οι τόσες πολλές και διαφορετικές ερμηνείες του κόκκινου χρώματος, το καθιστούν ένα από τα πιο «ανθρώπινα» χρώματα. Σε αρκετούς πολιτισμούς θεωρείται ευοίωνο και σχετίζεται με την καλή τύχη. Ιδιαίτερα πάντως την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το κόκκινο σημαίνει αγάπη, τρυφερότητα, ευτυχία. Έννοιες που τόσο έχουμε ανάγκη, που τόσο τις επιζητούμε.

Τη 14η Φεβρουαρίου, μια γιορτή, δάνειο από την καθολική εκκλησία, που την έχουμε συνδυάσει με την έκφραση των συναισθημάτων μας για τα αγαπημένα μας πρόσωπα βάζουμε αρκετό κόκκινο στην παλέτα της ζωής μας.

Ακριβώς επειδή είναι το χρώμα που προκαλεί δυνατά συναισθήματα και συνδέεται με το πάθος και την επιθυμία. Η ίδια η φύση, το έχει ενσωματώσει με μεγάλη γενναιοδωρία στην παλέτα της. Είναι το σύνηθες χρώμα πολλών λουλουδιών και φυσικά των τριαντάφυλλων και για πολλές γενιές, χιλιάδες κόκκινα λουλούδια άλλαξαν χέρια την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. 

Γιατί όμως το κόκκινο θεωρείται το χρώμα της αγάπης; Το κόκκινο χρώμα συνδέεται με την καρδιά που στέλνει παντού το αίμα, με αυτήν την ασταμάτητη μηχανή που έχουμε συνδέσει ως το κέντρο της αγάπης και του έρωτα. Το κόκκινο με το πάθος και την έντασή του, είναι το ιδανικό χρώμα για να μεταδώσει την αγάπη την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αλλά και γιατί όχι και τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου. Το κόκκινο δεν περιορίζεται!

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ