Η Fischer απονέμει τα βραβεία κοινού στο 26o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Η Fischer απονέμει τα βραβεία κοινού στο 26o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

Η μπίρα Fischer ήταν και φέτος παρούσα στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης ως χορηγός των Βραβείων Κοινού, για 10η συνεχόμενη χρονιά. Δέκα ημέρες γεμάτες ξεχωριστές προβολές ντοκιμαντέρ μικρού και μεγάλου μήκους, κέντρισαν το ενδιαφέρον χιλιάδων σινεφίλ, οι οποίοι παρακολούθησαν παγκόσμιες & διεθνείς πρεμιέρες, με τη συνοδεία παγωμένης Fischer.

Αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τον σινεφίλ χαρακτήρα της, η αγαπημένη μας μπίρα έδωσε τη δυνατότητα σε 400 μέλη της κοινότητας του Fischer Presents” να απολαύσουν την προβολή που επιθυμούν στους πιο εμβληματικούς κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης, ενώ 1.000 μέλη είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ξεχωριστές διαδικτυακές προβολές, από την άνεση του σπιτιού τους.

Χιλιάδες λάτρεις των ντοκιμαντέρ ανέδειξαν με την ψήφο τους τις δημιουργίες που ξεχώρισαν ανάμεσα σε 250 ντοκιμαντέρ ελληνικής και διεθνούς παραγωγής, αναδεικνύοντας συνολικά 5 ντοκιμαντέρ.

Οι νικητές των Βραβείων Κοινού Fischer για το 2024 είναι:

  1. Βραβείο Κοινού Fischer «Peter Wintonick» για το Διεθνές Ντοκιμαντέρ διάρκειας άνω των 50΄:

«Σάουντρακ για ένα Πραξικόπημα» του Γιόχαν Γριμονπρές

  1. Βραβείο Κοινού Fischer για το Διεθνές Ντοκιμαντέρ διάρκειας κάτω των 50΄:

«Το τελευταίο τραγούδι της Καμπούλ» των Κέβιν ΜακΝτόναλντ και Ρούχι Χαμίντ

  1. Βραβείο Κοινού Fischer για το Ελληνικό Ντοκιμαντέρ διάρκειας άνω των 50’:

«Αζήτητοι» της Μαριάννας Οικονόμου

  1. Βραβείο Κοινού Fischer για το Ελληνικό Ντοκιμαντέρ διάρκειας κάτω των 50':

«Αποχαιρετισμός: Ξαφνικά η μνήμη άρχισε να θυμάται» της Άντας Πίτσου

  1. Βραβείο Κοινού Fischer για το Ντοκιμαντέρ του Διαγωνιστικού τμήματος Platform+:

«Το κομμάτι που λείπει» του Άγγελου Τσάτση

Ο Σπύρος Κούστας, Junior Brand Manager της Fischer δήλωσε: «Όλες οι κινηματογραφικές στιγμές ξεκινούν και τελειώνουν με μία Fischer. Γι’ αυτό εδώ και δέκα χρόνια τώρα η Fischer, η  πιο σινεφίλ μπίρα υποστηρίζει αυτή τη μεγάλη γιορτή του σινεμά! Χαιρόμαστε που βλέπουμε μέσα σε αυτή τη δεκαετία το κοινό να ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για την 7η τέχνη και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.»

Fischer, It’s About Taste.

#FischerBeer #ItsAboutTaste #StarringFischer

Περισσότερες πληροφορίες:

www.fischerbeer.gr

www.facebook.com/FischerBeerGreece

instagram.com/fischerbeer?igshid=YmMyMTA2M2Y=

#FischerBeer #ItsAboutTaste

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM