ADVERTORIAL
Δημιουργήθηκε πριν από 31 χρόνια, και έχει εξελιχθεί στο μεγαλύτερο διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως. Κάθε χρόνο οι συμμετοχές ξεπερνούν τις 92.000, προερχόμενες από 72 χώρες. Κι αν είσαι είτε φοιτητής είτε επαγγελματίας, ηλικίας 18 έως 30 ετών, εκτός από μια απίστευτα συναρπαστική εμπειρία, είναι επίσης το πιο δυνατό «διαβατήριο» για να ξεκινήσεις δυναμικά την καριέρα σου στη L'Oréal.
Αυτό είναι το Brandstorm, ένας διαγωνισμός που, αντικατοπτρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο το όραμα της L’Oréal να καταστεί υπερδύναμη στο BeautyTech, έφτασε να εξελιχθεί στην πιο ανατρεπτική τεχνολογική πρόκληση και επιστρέφει τώρα για να προσκαλέσει για ακόμη μία φορά νέους και νέες όλων των ειδικοτήτων να «σχεδιάσουν το μέλλον της επαγγελματικής ομορφιάς με τη δύναμη της τεχνολογίας».
Κι αυτά είναι 5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το Brandstorm της L'oreal:
1. Brainstorming με μέντορες τους experts της L’Oréal
Το Brandstorm είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός καινοτομίας παγκοσμίως για φοιτητές και νέους επαγγελματίες, από 18 έως 30 ετών, που, σε ομάδες των τριών, καλούνται να απαντήσουν σε μία συγκεκριμένη αποστολή, να δημιουργήσουν τη δική τους ιδέα και να δουλέψουν με στόχο την υλοποίησή της, κι όλα αυτά, έχοντας συνεχώς στο πλευρό τους experts της L’Oréal, που θα βρίσκονται δίπλα τους, προσφέροντας καθοδήγηση και χρήσιμες συμβουλές.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές και νέοι επαγγελματίες έως 30 ετών από όλες τις ειδικότητες και τους τομείς σπουδών, οι οποίοι καλούνται συγκεκριμένα να σχεδιάσουν το μέλλον της επαγγελματικής ομορφιάς και, με τη δύναμη της τεχνολογίας, να υποβάλουν τις προτάσεις τους γύρω από υπηρεσίες επαυξημένης ομορφιάς (augmented beauty services), τα online & offline σημεία εμπειρίας ή το e-commerce του μέλλοντος,κάνοντας τη διαφορά για τον επαγγελματία του κλάδου (κομμωτής) ή/και τον αποδέκτη της υπηρεσίας (πελάτης).
2. Λαμβάνεις μέρος στους εθνικούς τελικούς και ίσως φτάσεις μέχρι Λονδίνο... ή και Παρίσι
Οι διαγωνιζόμενοι του Brandstorm, μετά την ολοκλήρωση της συμμετοχής τους, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν πιστοποίηση, η οποία αποτελεί ένα πρόσθετο πλεονέκτημα στη διαδικασία αναζήτησης εργασίας. Την ίδια στιγμή, οι επικρατέστερες ομάδες από την Ελλάδα θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την ξεχωριστή εμπειρία του ελληνικού τελικού, που θα διεξαχθεί τον Απρίλιο στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal Hellas.
Η νικήτρια ομάδα θα προκριθεί στον παγκόσμιο τελικό που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο και θα παρουσιάσει την ιδέα της μπροστά στην παγκόσμια κριτική επιτροπή, διεκδικώντας έτσι την ευκαιρία να εργαστεί για μία τρίμηνη αποστολή στα κεντρικά γραφεία της L'Oréal στη Γαλλία, μέσω του προγράμματος Intrapreneurship.
3. Ένα βήμα πιο κοντά στη δουλειά των ονείρων σου
Οι διαγωνιζόμενοι καλούνται να δώσουν τη δική τους απάντηση σε μία πραγματική πρόκληση, και έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας, να δικτυωθούν με στελέχη της εταιρείας και να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες καριέρας στη L’Oréal. Δεν είναι, άλλωστε, λίγες οι περιπτώσεις επαγγελματιών που ξεκίνησαν την καριέρα τους στη L’Oréal, παρά το γεγονός ότι δεν κατάφεραν να κερδίσουν στο διαγωνισμό του Brandstorm. Χαρακτηριστικά, περίπου 350-400 εργαζόμενοι παγκοσμίως προσλαμβάνονται κάθε χρόνο από τη L’Oréal μέσω του διαγωνισμού.
4. Τα βήματα συμμετοχής
• Κάνε Εγγραφή στο διαγωνισμό στη σελίδα https://brandstorm.loreal.com
• Σχημάτισε την ομάδα σου - μέχρι 3 μέλη. Σε περίπτωση που δεν έχεις δική σου ομάδα, μη διστάσεις να αναζητήσεις άλλα άτομα στη πλατφόρμα του Brandstorm.
• Περίγραψε την ιδέα σου με 3 slides και 1 pitch video και ανέβασέ τα στην πλατφόρμα, εύκολα και γρήγορα, έως τις 31 Μαρτίου 2024.
• Ενημερώσου αν η ιδέα σου επιλέχθηκε, διεκδίκησε μια θέση στους εθνικούς τελικούς και εκπροσώπησε την Ελλάδα στους παγκόσμιους τελικούς.
5. Ένα απολαυστικό ταξίδι που θα απογειώσει την καριέρα σου
Για περισσότερα από 110 χρόνια, η L'Oréal έχει αφιερωθεί αποκλειστικά σε μια δραστηριότητα: την ομορφιά- χωρίς αποκλεισμούς, ηθική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Κι αυτός είναι ένας μόνο από τους λόγους που κάνουν το Brandstorm μία συναρπαστική εμπειρία που καλλιεργεί την ομαδικότητα και την εξέλιξη των διαγωνιζομένων καθώς η προσπάθεια, οι γνώσεις και οι ευκαιρίες δικτύωσης που αποκομίζει κάποιος από το «ταξίδι» το καθιστούν μοναδικό.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: https://brandstorm.loreal.com