ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Eurovision 2024: Βίντεο από την πρόβα της Ελένης Φουρέιρα λίγο πριν τον αποψινό ημιτελικό

Eurovision 2024: Βίντεο από τη νέα πρόβα της Ελένης Φουρέιρα λίγο πριν τον αποψινό ημιτελικό Facebook Twitter
Ελένη Φουρέιρα/ Φωτ.: Χ
0

Δημοσιεύτηκε νέο video από την πρόβα της Ελένης Φουρέιρα στη σκηνή του Μάλμε.

Λίγες ώρες πριν τον αποψινό ημιτελικό για τα τραγούδια που θα περάσουν στον τελικό της Eurovision 2024, κυκλοφόρησε νέο video από την πρόβα της Ελένης Φουρέιρα στη σκηνή. Ο Α’ ημιτελικός θα ξεκινήσει απόψε στις 22:00 και η ΕΡΤ θα έχει την απευθείας μετάδοση. Ο Β’ ημιτελικός θα πραγματοποιηθεί την ίδια ώρα την Πέμπτη 9 Μαϊου και ο μεγάλος τελικός θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Μαϊου. Σχολιαστές της ΕΡΤ θα είναι ο  Θανάσης Αλευράς και o Ζερόμ Καλούτα.

Ανάμεσα στις εκπλήξεις που θα δούμε στη σκηνή, θα είναι και η εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα, η οποία θα παρουσιάσει το Fuego, με το οποίο κατέκτησε τη 2η θέση για την Κύπρο το 2018. Η τραγουδίστρια θα ανέβει για ακόμα μία φορά στη σκηνή της Eurovision για ακόμα μία εκρηκτική εμφάνιση. Σύμφωνα με τα πλάνα, η Ελένη Φουρέιρα θα φορά ένα χρυσό outfit.

Η Κύπρος εμφανίζεται στην 1η θέση του Α' ημιτελικού. Η σειρά εμφάνισης όλων των χωρών στον Α΄ ημιτελικό έχει ως εξής: Κύπρος, Σερβία, Λιθουανία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ουκρανία, Πολωνία, Κροατία, Ισλανδία, Γερμανία, Σλοβενία, Φινλανδία, Μολδαβία, Σουηδία, Αζερμπαϊτζάν, Αυστραλία, Πορτογαλία, Λουξεμβούργο.

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM