Κι όμως, χωρούσε: Όταν η Κέιτ Γουίνσλετ έπαιξε ξανά on air τη σκηνή με την πόρτα από τον Τιτανικό

Κι όμως, χωρούσε: Η Κέιτ Γουίνσλετ αναπαριστά on air τη σκηνή με την πόρτα από τον Τιτανικό Facebook Twitter
0

Kι όμως, ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο χωρούσε στην ξεχαρβαλωμένη πόρτα του Τιτανικού, όπως έχει παραδεχθεί και αποδείξει πλέον, η «Ρόουζ», Κέιτ Γουίνσλετ.

Η Κέιτ Γουίνσλετ που έχει ακούσει τόσα και τόσα σχόλια για την επίμαχη σκηνή - μια από τις πιο viral της εμβληματικής ταινίας, αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της άγνωστες λεπτομέρειες από τα γυρίσματα, όπως για παράδειγμα πως όλα έγιναν μέσα σε μία δεξαμενή με τον ΝτιΚάπριο γονατιστό και όχι -φυσικά- ημιλιπόθυμο στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού.

Με αφορμή τις αποκαλύψεις της Γουίνσλετ έγινε ξανά viral στο διαδίκτυο ένα απόσπασμα συνέντευξής της από το 2018, όταν μιλώντας στον Στήβεν Κόλμπερτ, στο Late Night Show είχε πει πως η «Ρόουζ» είπε ψέμματα στον «Τζακ» πως «δεν θα τον αφήσει ποτέ»: «Ήταν ένα ψέμμα, ένα ψέμμα», είπε η ηθοποιός και στη συνέχεια α

Ο παρουσιαστής τότε, έκανε την ερώτηση των χιλιάδων θαυμαστών της ταινίας ανά τα χρόνια: «Τελικά, χωρούσε, έτσι;» με την Γουίνσλετ να αναφωνεί: «Κάνε κι εσύ μια προσπάθεια»! Μόνο που ο Κόλμπερτ δεν έμεινε εκεί, καθώς ζήτησε από την Κέιτ Γουίνσλετ να αναπαραστήσουν τη σκηνή οι δυο τους, εκείνη τη στιγμή, on air. Πράγματι, η Γουίνσλετ ξάπλωσε στο γραφείο του Κόλμπερτ, εκείνος γονάτισε από κάτω και αφού αντάλλαξαν γελώντας μερικά λόγια αγάπης και αιώνιας αφοσίωσης, έδειξαν πως ναι, «χωρούσε»!

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι λύση για το Λούβρο να «διαγράψει» τη «Μόνα Λίζα»;

Πολιτισμός / Είναι λύση για το Λούβρο να «διαγράψει» τη Μόνα Λίζα;

Το μουσείο θέλει να δαπανήσει μισό δισεκατομμύριο για μια νέα αίθουσα, η κυβέρνηση δεν χρηματοδοτεί το έργο, και οι ειδικοί μιλούν για αξιοποίηση των άλλων θησαυρών του με ριζοσπαστικές αφηγήσεις.
LIFO NEWSROOM
ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΩΣ ΤΙΣ 21:00 Νύχτες Πρεμιέρας: 20 ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε

Οθόνες / Νύχτες Πρεμιέρας 2024: Είκοσι ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε

Ο νέος Αλμοδόβαρ, η ταινία τρόμου της χρονιάς, λιγότερο γνωστά αριστουργήματα του Κουροσάβα, κορυφαία βρετανικά φιλμ των '80s και πολλές ακόμα προτάσεις από το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ