Ο Άνταμ Σάντλερ επιστρέφει στο «Happy Gilmore» 28 χρόνια μετά

Ο Άνταμ Σάντλερ επιστρέφει στο «Happy Gilmore» 28 χρόνια μετά Facebook Twitter
0

Τα Χριστούγεννα, το Netflix και ο Άνταμ Σάντλερ επιφύλασσαν μια έκπληξη και την ανακοίνωσαν στα social media.

Η streaming υπηρεσία και ο ηθοποιός, ανακοίνωσαν και επίσημα την επιστροφή του Σάντλερ, σε έναν από τους πιο εμβληματικούς, πρώτους ρόλους του, στο «Happy Gilmore», («Ο Εξωφρενικός Κύριος Γκίλμορ»).

Περίπου 28 χρόνια μετά την αρχική ταινία, ο Σάντλερ γυρνά πίσω στο γήπεδο του γκολφ, όπως φαίνεται στο πρώτο teaser του sequel που κυκλοφόρησε το Netflix. Το φιλμ θα είναι διαθέσιμο στη συνδρομητική πλατφόρμα μέσα στο 2025, χωρίς να έχουν δοθεί λεπτομέρειες για την ημερομηνία.

Στο νέο πρότζεκτ, ο Σάντλερ συναντά παλιούς γνώριμους, όπως οι Τζούλι Μπάουεν και Κρίστοφερ ΜακΝτόναλντ. Νέες προσθήκες είναι ο Bad Bunny, η πρωταγωνίστρια του «The Substance», Margaret Qualley, ο σούπερ σταρ του NFL Τράβις Κέλσι, ο ράπερ Kid Cudi, και ο Μπένι Σαφντί.

Στην περιγραφή του teaser, το Netflix αναφέρει: «Ο Εξωφρενικός Κύριος Γκίλμορ 2. Προσεχώς, μόνο στο Netflix». Το sequel αναμένεται να τιμήσει το πνεύμα της πρωτότυπης ταινίας του 1996, η οποία αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες κωμωδίες του Σάντλερ.

Το trailer της πρώτης ταινίας

Με πληροφορίες από Variety

 
 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ