To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market

To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. 

Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων.

Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια. 

Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος Love Delivered, με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι πρώτοι νικητές των επάθλων της Protergia - Κάθε μήνα οι πελάτες της κερδίζουν με το Powergiving!

Market news / Οι πρώτοι νικητές των επάθλων της Protergia - Κάθε μήνα οι πελάτες της κερδίζουν με το Powergiving!

! Η πρωτοποριακή αυτή ενέργεια για όλους τους πελάτες της Protergia εγκαινιάστηκε χθες 8/1 με την ζωντανή μετάδοση της κλήρωσης. Με απόλυτη διαφάνεια και με αμιγώς ηλεκτρονικό τρόπο, αναδείχθηκαν οι πρώτοι νικητές:
THE LIFO TEAM