Μουσείο του Λούβρου: Η πρόεδρος θέλει να θεσπίσει έξτρα εισιτήριο για τη Μόνα Λίζα

Μουσείο του Λούβρου: Η διευθύντρια θέλει να υπάρξει έξτρα εισιτήριο για τη Μόνα Λίζα Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου / EPA
0

Η πρόεδρος του Λούβρου, εξετάζει την επιβολή ενός επιπλέον εισιτηρίου για τον εμβληματικό πίνακα της Μόνα Λίζα.

Η Λοράνς Ντε Καρ μιλώντας σήμερα στο ραδιοφωνικό δίκτυο France Inter,δήλωσε πως θέλει να θεσπιστεί ένα επιπλέον εισιτήριο για τη Μόνα Λίζα, εκτός από εκείνο για την είσοδό στο Λούβρο.

«Η ιδέα είναι να έχουμε ένα εισιτήριο για το Λούβρο, που θα προσφέρει πρόσβαση στις μόνιμες συλλογές και εκθέσεις (…) και εάν το επιθυμείτε να δείτε την Τζοκόντα, θα υπάρχει ένα επιπλέον εισιτήριο για την Τζοκόντα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αξίζει να σημειωθεί, πως ο διάσημος πίνακας του Λεονάρντο ντα Βίντσι, μαζί με την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, είναι από τα αριστουργήματα του μεγαλύτερου μουσείου του κόσμου.

Υπενθυμίζεται πως έπειτα από μια προειδοποίηση που η Λοράνς ντε Καρ απηύθυνε προς την υπουργό Πολιτισμού Ρασιντά Ντατί σχετικά με την κατάσταση του Λούβρου, ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν προέβη σε σειρά ανακοινώσεων στα τέλη Ιανουαρίου σχετικά με την ανακαίνιση του Λούβρου.

Ανέφερε μεταξύ άλλων πως οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το 2031 προκειμένου να υπάρξει ένας νέος χώρος και μία ανεξάρτητη είσοδος για πρόσβαση στη Μόνα Λίζα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ / AFP

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ