Η Coca-Cola στο πλευρό του TEDxAthens και των Design wars

Η Coca-Cola στο πλευρό του TEDxAthens και των Design wars Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», βρέθηκε στο πλευρό του TEDxAthens και των Designwars, δίνοντας χρώμα σε μια γκρίζα πλευρά της Αθήνας. Το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου, η ομάδα του TEDxAthens μαζί με την ομάδα των Designwars βρέθηκε στον Κεραμεικό, και παρέα με 30 ακόμα εθελοντές μετέτρεψαν έναν μουντό και μονόχρωμο τοίχο σε έργο τέχνης. Ένας χώρος parking επί της Ιεράς Οδού «ντύθηκε» με τις φιγούρες του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή – ενός από τους πλέον αξιοσέβαστους Έλληνες μαθηματικούς – και του διάσημου φυσικού Albert Einstein, μέσα από την τέχνη του graffiti. Η Coca-Cola, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με το TEDxAthens, ήταν εκεί για να στηρίξει αυτήν την προσπάθεια, δροσίζοντας όλους όσοι παρευρέθηκαν και μοιράζοντας αναμνηστικά μπλουζάκια στους συμμετέχοντες. Το graffiti event ολοκληρώθηκε το απόγευμα, αποδεικνύοντας πως η ζωή δεν έχει μόνο τη γκρίζα της πλευρά, αλλά και μικρές, χρωματιστές δόσεις αισιοδοξίας!

Η καμπάνια της Coca-Cola «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε τους χιλιάδες αληθινούς λόγους που υπάρχουν γύρω μας για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Σε μια πολύ δύσκολη εποχή για τη χώρα μας, η μάρκα επιθυμεί να μεταδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, και για το λόγο αυτό στηρίζει έμπρακτα πρωτοποριακές ομάδες που δεν έχουν σαν σκοπό το κέρδος, αλλά την ανάδειξη των θετικών πραγμάτων που συμβαίνουν καθημερινά στη χώρα μας. Μια από αυτές είναι και το TEDxAthens, με το οποίο η Coca-Cola θα συνεργαστεί για τη διεξαγωγή ενός πρωτότυπου διαγωνισμού που θα δώσει τη δυνατότητα σε καθημερινούς ανθρώπους γύρω μας να αναδείξουν τα μικρά ή μεγαλύτερα επιτεύγματά τους. Επιπλέον, η μάρκα θα είναι χορηγός της φετινής διοργάνωσης του TEDxAthens, που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM