Vans και Little Simz ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη νέα καμπάνια του Premium Old Skool
Εμπνευσμένα σχέδια και χρώματα από τρεις εμβληματικές εποχές του Old Skool™ στη μουσική, όλα σε ένα premium μοντέλο Vans.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Vans παρουσιάζει με ενθουσιασμό το νέο κεφάλαιο της Premium Old Skool Music Collection, σε συνεργασία με τη μοναδική Little Simz, ambassador της Vans, και τη skater της Vans EMEA, Helena Long. Η καμπάνια γιορτάζει τη διαχρονική επιρροή του εμβληματικού αυτού μοντέλου στη μουσική και το skateboarding. Με έμπνευση από το παρελθόν αλλά βλέμμα στραμμένο στη καινοτομία, η Premium Old Skool Music Collection συνεχίζει να εμπνέει τη νέα γενιά δημιουργών, προάγοντας το στυλ, την άνεση και την ελευθερία της έκφρασης.
Το 1977, η Vans παρουσίασε για πρώτη φορά το Style 36 — γνωστό σήμερα ως Old Skool™ — το δεύτερο skate παπούτσι της και το πρώτο που έφερε τη θρυλική Sidestripe™, ένα σύμβολο που έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητάς της. Σχεδιασμένο από και για τους πρωτοπόρους του skateboarding, το Old Skool δεν άργησε να κερδίσει τη δική του θέση στις underground μουσικές σκηνές. Σήμερα, η Vans γιορτάζει αυτή τη διαχρονική σύνδεση με τη Premium Old Skool Music Collection — τρεις ξεχωριστές σειρές που εμπνέονται από το Old Skool, μέσα από διαφορετικές εποχές και μουσικά ρεύματα.
Η καμπάνια γυρίστηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής, στο πλαίσιο της εμφάνισης της Little Simz στο House of Vans. Μαζί της, η skater Helena Long και πίσω από την κάμερα η Fenn O’Meally — στενή φίλη και συνεργάτιδα της Simz. Λίγο μετά την κυκλοφορία του νέου της single “Flood”, η Little Simz συνεχίζει τη δυναμική της παρουσία ως μέλος της οικογένειας της Vans από το 2023. Μέσα σε αυτό το διάστημα, έχει ήδη υπογράψει τη δική της συλλογή Customs Slip-Ons, έχει συμμετάσχει σε καμπάνιες του brand και έχει εμφανιστεί στη σκηνή του House of Vans στη Νότια Αφρική. Στην καμπάνια, φορά το Old Skool Checkerboard — ένα σχέδιο που τιμά την αντισυμβατικότητα και το τολμηρό πνεύμα, αξίες που συνοδεύουν το Old Skool από την πρώτη μέρα της δημιουργίας του.
Με εκλεπτυσμένα υλικά και σύγχρονη κατασκευή, το Vans Premium Old Skool Build ανανεώνει το εμβληματικό σχέδιο, προσφέροντας ενισχυμένη απορρόφηση κραδασμών, βελτιωμένη εφαρμογή και μοντέρνες λεπτομέρειες. Η αναβαθμισμένη σιλουέτα προσφέρει πιο άνετη εφαρμογή και εσωτερικά πέλματα Sola Foam ADC με 30% βιολογική βάση, για απορρόφηση κραδασμών και βελτιωμένη άνεση όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το Premium Build περιλαμβάνει επίσης γυαλιστερά πλαϊνά τοιχώματα, υψηλότερο tape στην περιοχή της σόλας και retro σχέδιο με branding που παραπέμπει στην αισθητική των Vans της δεκαετίας του ’90.
Για την ευρύτερη καμπάνια, η Vans συνεργάστηκε με μουσικούς που εκφράζουν αληθινά συναισθήματα και πάθος μέσα από τη μουσική τους, όπως οι The Paranoyds, Voice of Baceprot και HiTech Αυτές οι μπάντες διαμορφώνουν τις πολιτιστικές τάσεις με τη δημιουργικότητά τους και προωθούν τη φιλοσοφία “Off The Wall” φορώντας το Old Skool.
Η Premium Old Skool Music συλλογή είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Vans, στο The Mall Athens, στο Golden Hall, στο Metro Mall, στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, στο Nicosia Mall και στο My Mall στην Κύπρο, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.
Vans, “Off the Wall” Since ’66