WORLD PASS powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το να είσαι μέλος μιας startup εταιρείας και να σου δίνεται η ευκαιρία να επισκεφθείς ένα από τα κορυφαία Τech Incubator Centers παγκοσμίως, να παρακολουθείς ενδιαφέρουσες διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, να εξοικειωθείς με νέες τεχνολογίες και να λάβεις πολύτιμες συμβουλές από ειδικούς του χώρου, ακούγεται σαν ιδανικό σενάριο.

Αυτό το σενάριο έγινε πραγματικότητα για τους εκπροσώπους δύο ελληνικών startup -νικητών του WORLD PASS powered by Telekom! Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, ενός από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών διεθνώς, τους έδωσε την ευκαιρία να ταξιδέψουν στην Κρακοβία για να επισκεφθούν το Ηubraum, το Tech Incubator Center της Τelekom, και να ζήσουν μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία που τους εξόπλισε με χρήσιμα εφόδια για το μέλλον. 
 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter

Ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, η Telekom αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και αγκαλιάζει την καινοτομία σε κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων της. Έτσι, δημιουργεί ευκαιρίες ανάπτυξης και υποστηρίζει νέες επιχειρήσεις και startups, δίνοντάς τους πολύτιμα τεχνολογικά -και όχι μόνο -εργαλεία για να εξελιχθούν. 

Στο πλαίσιο αυτό έχει ιδρύσει το Hubraum, ένα από τα κορυφαία Tech Incubator Centers παγκοσμίως, το οποίο υποστηρίζει την ανάπτυξη νεοφυών επιχειρήσεων (startups) που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Εκεί, οι νέες επιχειρήσεις μπορούν να βρουν μια σειρά από πόρους και υπηρεσίες υποστήριξης, όπως χώρους γραφείων, προγράμματα mentorship, ευκαιρίες χρηματοδότησης και δικτύωσης.

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter


Στο campus της Κρακοβίας (υπάρχει ένα δεύτερο Hubraum στο Βερολίνο) οι νικήτριες startups περιηγήθηκαν σε χώρους VR & AR με υποδομές edge computing, 3D printers, laser cutters και άλλες προηγμένες τεχνολογίες, βιώνοντας μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία. 

Παρουσιάσεις, pitching και ευκαιρίες δικτύωσης: Όσα έγιναν στο Hubraum της Telekom

Το πρόγραμμα για τους δύο εκπροσώπους των startups του WORLD PASS powered by Telekom στο Hubraum ήταν γεμάτο από ενδιαφέρουσες στάσεις. Η πρώτη εμπειρία τους στο υπερσύγχρονο campus ήταν μια παρουσίαση με θέμα την εύρεση πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Εκεί, οι εκπρόσωποι έμαθαν για τη σημασία της μελέτης της συμπεριφοράς των πελατών και το πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν δοκιμές χρηστικότητας (usability testing) για να βελτιώσουν τα προϊόντα τους. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα case studies αλλά και τεχνικές UX research και A/B testing, που βοηθούν τις εταιρείες να καταλάβουν τι λειτουργεί και τι όχι.  

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter

Επόμενος σταθμός: deep dive στην τεχνολογία. 

Στην παρουσίαση «Opportunities that Telekom can bring: AI, 5G APIs, IoT tech capabilities» οι δύο εκπρόσωποι παρακολούθησαν το πώς η Telekom αξιοποιεί προηγμένες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), τα 5G APIs και τις δυνατότητες του IoT (Internet of Things) και πώς τις εισάγει εμπορικά στην αγορά. Επίσης, έμαθαν για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες οι ίδιοι, είτε μέσω συνεργασιών με την Τelekom, είτε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το Hubraum. Κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα. 

Στο campus του Hubraum οι νικητές περιηγήθηκαν σε χώρους VR & AR με υποδομές edge computing, 3D printers, laser cutters και άλλες προηγμένες τεχνολογίες

Την επόμενη, σειρά είχε η προσέλκυση κεφαλαίων από επενδυτές -ένα από τα πιο κομβικά στάδια στην πορεία μιας startup. Αυτό εξέτασαν οι εισηγητές της παρουσίασης «A general guide on raising venture capital financing», αναλύοντας τα κριτήρια με τα οποία αποφασίζουν οι επενδυτές να χρηματοδοτήσουν επιχειρήσεις, αλλά και τα λάθη που κάνουν οι startups που με τη σειρά τους απομακρύνουν τα επενδυτικά κεφάλαια. Ακολούθησε panel discussion, όπου συζητήθηκαν οι λανθασμένες αποφάσεις που παίρνουν οι founders και μπορεί να στερήσουν από τις επιχειρήσεις τους τη χρηματοδότηση και την επιτυχία. 

Ο επόμενος «σταθμός» ήταν ιδιαίτερα κρίσιμος για τις 2 νικήτριες startups του WORLD PASS powered by Telekom. Η Founderhood και η Run4More είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε ένα pitching session και να λάβουν πολύτιμο feedback από τους παρευρισκόμενους.  

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter
World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter

Η εμπειρία τους στο Hubraum ολοκληρώθηκε με ένα networking event, όπου αντάλλαξαν απόψεις με τους συμμετέχοντες, ανέπτυξαν λεπτομερώς τις ιδέες τους και έκαναν πολύτιμες γνωριμίες για την καριέρα τους. 

Και μια δόση τουρισμού

Εκτός από την μοναδική τεχνολογική εμπειρία που έζησαν στο Hubraum, οι δύο νικητές τουWORLD PASS powered by Telekom είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην όμορφη πόλη της Πολωνίας, εξερευνώντας το κέντρο και κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις σε σημαντικά αξιοθέατα, όπως το Κάστρο Wawel και το Αλατωρυχείο Wieliczka. Από το ταξίδι τους δεν θα μπορούσε να λείπει και η απαραίτητη γαστρονομική πινελιά, αφού δοκίμασαν πιάτα της παραδοσιακής πολωνικής κουζίνας. 
Έτσι, οι δύο νικητές τουWORLD PASS powered by Telekom επέστρεψαν γεμάτοι ιδέες, έμπνευση αλλά και πολύτιμα εργαλεία για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους, ανοίγοντας νέες προοπτικές στο μέλλον. 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter

Telekom: Πρωτοπόρος στην καινοτομία

Ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και με πολύ ισχυρή παρουσία στην Αμερική, η Telekom βρίσκει συνεχώς τρόπους να αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Πρόσφατα, μάλιστα, είχε ιδιαίτερα δυναμική παρουσία στο MWC (Mobile World Congress) της Βαρκελώνης. Με κεντρικό μήνυμα «Διαμορφώνοντας την τεχνολογία για όλους» («Shaping Technology for All»), η Telekom παρουσίασε καινοτομίες στη συνδεσιμότητα και τις ψηφιακές εφαρμογές, ενώ ανέδειξε τις τεχνολογίες AI τόσο για τους πελάτες της, όσο και για τα τηλεπικοινωνιακά της δίκτυα.

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας Facebook Twitter

Η Telekom έχει περίπου 200.000 εργαζόμενους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Το brand «Telekom», αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500”, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance. Η «Telekom» βρίσκεται στην ενδέκατη θέση ανάμεσα στα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 20 της παγκόσμιας κατάταξης.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ