Πριν την «εισβολή» του Internet και των κοινωνικών δικτύων στην καθημερινότητά μας, οι πωλήσεις των προϊόντων πραγματοποιούνταν βάση των διαφημίσεων στους τηλεοπτικούς δέκτες, στο ραδιόφωνο και στα έντυπα, όπως τα περιοδικά και οι εφημερίδες.
Σήμερα το τοπίο έχει αλλάξει και συνεχίζει να αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς καθώς, οι αγορές μπορούν να γίνουν μέσω του Διαδικτύου και των φορητών «έξυπνων» συσκευών μας, όπως τα smartphones και τα tablets.
Παράλληλα η ανάπτυξη των social media επιτρέπει την ανάπτυξη στοχευμένων και πιο αποτελεσματικών διαφημίσεων.
Χαρακτηριστικό της ραγδαίας αυτής ανάπτυξης είναι το γεγονός ότι πέρσι 167 εκατομμύρια χρήστες πραγματοποίησαν online αγορές, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο $1.800. Ακόμα ένα ενδιαφέρον ποσοστό είναι οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω smartphone καθώς φτάνει το 64% των κατόχων μίας τέτοιας συσκευής .
Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε, η εποχή που οι χρήστες του διαδικτύου δίσταζαν να πραγματοποιήσουν online αγορές, υπό το φόβο ενδεχόμενης απάτης, αποτελεί παρελθόν. Πλέον όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τη συσκευής τους ώστε με μερικά κλικ και με χαμηλότερο κόστος να έχουν το προϊόν της αρεσκείας τους, χωρίς να χρειαστεί καν να μετακινηθούν.
σχόλια