Brokequeens

Brokequeens Facebook Twitter
0

Γεννημένες στην Αθήνα, με σπουδές σχεδίου μόδας στην ΑΚΤΟ η πρώτη, στη σχολή Βελουδάκη -και παράλληλα στο τμήμα Κοινωνιολογίας της Παντείου- η δεύτερη, ανακάλυψαν το κοινό τους πάθος για το ιδιαίτερο όταν συνεργάστηκαν για τις κολεξιόν της εταιρίας όπου απασχολούνταν. Έχοντας ήδη εργασιακή εμπειρία ως σχεδιάστριες σε διάφορες επώνυμες εταιρίες της ελληνικής βιοτεχνίας μόδας, αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τη σιγουριά του μηνιαίου εισοδήματος και να δοκιμάσουν την τύχη τους  ως… άφραγκες βασίλισσες.

Η πρώτη κολεξιόν των Brokequeens παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2005. Η ιδιοτυπία των σχεδίων τους έκανε τα πρώτα εκείνα κομμάτια ανάρπαστα και το όνομά τους να ακούγεται από στόμα σε στόμα. Ασυμμετρίες, applications, ζωγραφική και κέντημα πάνω στο ύφασμα έδιναν τον τόνο σε μια μόδα φρέσκια, ευφάνταστη, νεανική, καλλιτεχνική, ανατρεπτική.

Η συμμετοχή τους στην επαγγελματική έκθεση μόδας Femmina το 2010 και στο trade fair του Tell A Story το 2008 έφερε τη δουλειά τους μπροστά σ’ ένα πολύ ευρύτερο κοινό, ενώ από το 2011 τα ρούχα τους αρχίζουν να διατίθενται στη Γερμανία.

Brokequeens Facebook Twitter

Έχοντας πλέον οχτώ χρόνια κοινής πορείας και δεκαέξι κολεξιόν στο ενεργητικό τους, το στιλ τους έχει εξελιχθεί σε άμεσα αναγνωρίσιμο και άκρως προσωπικό, με τα βασικά στοιχεία που το χαρακτηρίζουν να διαφοροποιούνται και να επανερμηνεύονται από σεζόν σε σεζόν.

Οι Brokequeens δεν αγνοούν τις τάσεις της μόδας αλλά τα σχέδιά τους υπηρετούν τη δική τους δημιουργική φαντασία κι όχι κάποιες αόριστες στιλιστικές επιταγές. Η φιλοσοφία τους θέλει ρούχα που μπορούν να φορεθούν απ’ το πρωί ως το βράδυ, στην πόλη ή στην εξοχή, στη δουλειά ή στο κλαμπ. Ως εκ τούτου,
τα ρούχα τους είναι ευκολοφόρετα αλλά όχι casual, εντυπωσιακά αλλά όχι φανταχτερά. Πάνω απ’ όλα, είναι ρούχα που, μέσα από την ιδιαιτερότητα του στιλ τους, τονίζουν την ιδιαιτερότητα της γυναίκας που τα φοράει. Όπως άλλωστε και την ιδιαιτερότητα των Brokequeens.

www.brokequeens.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM