Στις επόμενες μέρες παραδίδεται στην κυκλοφορία ο νέος σταθμός του μετρό Αγία Μαρίνα

Στις επόμενες μέρες παραδίδεται στην κυκλοφορία ο νέος σταθμός του μετρό Αγία Μαρίνα Facebook Twitter
4

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα παραδοθεί τελικά ο νέος σταθμός του μετρό Αγία Μαρίνα μετά από δύο μήνες καθυστέρησης λόγω προβλημάτων στις εργασίες εγκατάστασης του συστήματος σηματοδότησης της Siemens.

H μόλις 1.5 χλμ μήκους επέκταση προς την Αγία Μαρίνα είχε ολοκληρωθεί από το 2011, αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.

Ο νέος σταθμός βρίσκεται επί της Ιεράς Οδού, στο ύψος του Δημαρχείου Αιγάλεω (Google Maps). Η ονομασία του σταθμού κατά τη διάρκεια κατασκευής του ήταν Χαϊδάρι αλλά στη συνέχεια άλλαξε σε Αγία Μαρίνα (από την ονομασία της περιοχής), καθώς βρίσκεται για λίγα μόλις μέτρα εντός των ορίων του δήμου Αγίας Βαρβάρας (με μία έξοδο του σταθμού να βρίσκεται εντός των ορίων του δήμου Αιγάλεω). Αναμένεται να είναι ο τερματικός σταθμός της γραμμής 3 μέχρι το 2017 όταν θα ολοκληρωθεί η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά.

Λόγω της λειτουργίας του σταθμού αναμένεται να επέλθουν αλλαγές στα δρομολόγια 100 τουλάχιστον λεωφορειακών γραμμών όπως γράφει το athenstransport.com. Όλες οι αλλαγές θα ισχύσουν από την ημέρα έναρξης λειτουργίας του σταθμού. Ακολουθούν οι αλλαγές που έχουν γίνει γνωστές:

Τροποποιείται η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 803 – ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΣΟΣ Β από την αφετηρία (Πειραιάς), προς το τέρμα (Χαϊδάρι), εντός των ορίων του ∆ήµου Αιγάλεω: Δεξιά Ρετσίνα, Θηβών, αριστερά Ιερά Οδός, δεξιά Δελφών, αριστερά Πίνδου, στην συνέχεια κανονικά . Η υφιστάμενη από το τέρμα προς την αφετηρία παραμένει ως έχει σήμερα.

Η λεωφορειακή γραμμή 811 ΧΑΪΔΑΡΙ – ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ μετονομάζεται σε 811 ΧΑΪΔΑΡΙ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Η αφετηρία και το τέρμα της γραμμής 811 παραμένει στην οδό Βουλγαροκτόνου, στον ∆ήµο Χαϊδαρίου, και τα δρομολόγια θα εκτελούνται κυκλικά από την αφετηρία.

Η διαδρομή της γραμμής διαμορφώνεται ως εξής: Από Βουλγαροκτόνου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), δεξιά Μυστρά, αριστερά Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας), δεξιά Κύπρου, αριστερά Ανθέων, αριστερά Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας), δεξιά Στρατάρχου Καραϊσκάκη, αριστερά Ηπείρου, συνέχεια Πολυδεύκους, αριστερά Δελφών, δεξιά Εδέσσης, δεξιά Κορυτσάς, δεξιά Ιερά Οδός, δεξιά Δελφών, αριστερά Πίνδου, συνέχεια Πολυδεύκους, συνέχεια Ηπείρου, δεξιά Στρατάρχου Καραϊσκάκη, αριστερά Δαβάκη, αριστερά Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, δεξιά Ανθέων, αριστερά Κύπρου, δεξιά Ιερά Οδός, δεξιά τον κόµβο του Ψυχιατρείου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας), δεξιά Μυστρά, αριστερά Βουλγαροκτόνου, δεξιά Βυζαντίου, αριστερά Φωκά, αριστερά Κομνηνών, αριστερά Τροίας, δεξιά Κων/νου Παλαιολόγου, αριστερά Βουλγαροκτόνου (ΤΕΡΜΑ).

Η λεωφορειακή γραμμή 837 ΑΝ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ – ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ μετονομάζεται σε 837 ΑΝ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ.  Η αφετηρία και το τέρµα της γραµµής 837 παραµένει στην οδό Παλαιών Πατρών Γερµανού στον ∆ήµο Αγίας Βαρβάρας, και τα δροµολόγια θα εξακολουθούν να εκτελούνται κυκλικά από την αφετηρία.


Η διαδρομή της γραμμής διαμορφώνεται ως εξής: Από Παλαιών Πατρών Γερμανού (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), δεξιά Υψηλάντου, αριστερά Ζωοδόχου Πηγής, αριστερά Μεσολογγίου, αριστερά Κρήτης, δεξιά Παλαιών Πατρών Γερμανού , αριστερά Αβέρωφ, αριστερά Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, αριστερά Στεφάνου Σαράφη, δεξιά Χίου, λοξά δεξιά Κύπρου, αριστερά Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, δεξιά Αγίας Βαρβάρας, δεξιά Βύρωνος, αριστερά 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Ηπείρου, δεξιά Στεφάνου Σαράφη, αριστερά Κύπρου, αριστερά Οδυσσέως, Παλαιών Πολεμιστών, δεξιά Παλαιών Πατρών Γερμανού , αριστερά Κρήτης, δεξιά Μεσολογγίου, αριστερά Αθανασίου Διάκου, δεξιά Παπαδιαμάντη, δεξιά Χίου, δεξιά Παλαιών Πατρών Γερμανού (ΤΕΡΜΑ).

Η λεωφορειακή γραμμή 866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩμετονομάζεται σε 866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Η αφετηρία της γραμμής 866 παραμένει στην οδό Μακεδονομάχων στον ∆ήµο Ασπροπύργου, και τα δρομολόγια θα εξακολουθούν να εκτελούνται κυκλικά από την αφετηρία.


Η διαδρομή της γραμμής διαμορφώνεται ως εξής: Από Μακεδονομάχων , αναστροφή στο πλάτωμα της οδού Μακεδονομάχων µε την οδό Αθ. Τσίγκου, συνέχεια Μακεδονομάχων , δεξιά Μυλωνά, αριστερά Νίκης, αριστερά Φυλής, Ποσειδώνος, αριστερά Καποδιστρίου, αριστερά Κορυτσάς, δεξιά Κριεζή, αριστερά 28Ης Οκτωβρίου, δεξιά Λεωφόρο Δημοκρατίας, αριστερά Ν.Ε.Ο.Α.Κ. (Αθηνών – Καβάλας), δεξιά το νέο κόμβο Ψυχιατρείου, αριστερά Ιερά Οδός, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου, αριστερά Ψαρών, αριστερά Βότση, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Ιερά Οδός, δεξιά το νέο κόμβο Ψυχιατρείου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας), Ν.Ε.Ο.Α.Κ, δεξιά Λεωφ. Δημοκρατίας, δεξιά Φυλής, δεξιά Δοϊράνης, αριστερά Γρηγορίου Λαμπράκη, δεξιά Φυλής, δεξιά Νίκης, δεξιά Μυλωνά, αριστερά Μακεδονομάχων (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)

Η λεωφορειακή γραμμή Β16 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΘΗΝΩΝ) μετονομάζεται σε 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Η αφετηρία της γραμμής μεταφέρεται στο ∆ήµο Ελευσίνας (Οδός Κανελλοπούλου, παλαιό τέρμα της γραμμής Β16) και η γραμμή μετατρέπεται σε κυκλική.


Η διαδρομή της γραμμής διαμορφώνεται ως εξής: Από Κανελλοπούλου, δεξιά Παγκάλου, δεξιά Ιερά Οδό, Ν.Ε.Ο.Α.Κ., Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας), δεξιά Καραΐσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου, αριστερά Ψαρών, αριστερά Βότση, δεξιά Αγίας  Μαρίνας, αριστερά Ιερά Οδός, δεξιά Καραΐσκάκη, αριστερά Αθηνών, συνέχεια Ν.Ε.Ο.Α.Κ., δεξιά Ιερά Οδό, αριστερά Μουρίκη, δεξιά Κανελλοπούλου (ΤΕΡΜΑ).

Η λεωφορειακή γραμμή Χ63 ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ) – ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ (EXPRESS) μετονομάζεται σε Χ63 ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ) – ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (EXPRESS).  Η αφετηρία της γραμμής Χ63 παραμένει στη Λεωφ. Οικισμού ΤΙΤΑΝ στο ∆ήµο Μάνδρας, και τα δρομολόγια θα εκτελούνται κυκλικά από την αφετηρία.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Αχ τι καλά που άλλαξαν τη γραμμή του 803! Δηλαδή έχω κατασυγκινηθεί... Βρε ότι έχουμε ΈΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ που περνάει κάθε 45 λεπτά για να συνδέσει το δάσος χαϊδαρίου με τον πολιτισμό. Βάλτε ρε ένα τοπικό σιχτίρια!
Ρε σοβαρα μας κανουν πλακα?? Μου την σπανε τα σχολιο γκρινιας οταν παει κατι καλα, αλλα αυτη τη στιγμη θεωρω τουλαχιστον ηλιθιους τους ΜΕΤΡΑδες !! Οπως γραφει ο φιλος ISTvenom εχουμε τοσους αγιους, γιατι περισσοτεροι? Καθε φορα που θα μπαινουμε στο μετρο θα σκαλωνουμε παλι? Οκ εμεις, αλλα οι τουριστες? Ειμαι στις Βαλτικες χωρες τωρα και ως τουριστας μπορω να πω οτι εαν μισω κατι, ειναι να μοιαζουν τα ονοματα των στασεων μεταξυ τους..