Κι όμως, συμβαίνει! Ας πούμε ότι παραγγέλνεις ένα βιβλίο από το Amazon. Το βιβλίο, αυτό αμέσως μετά μπαίνει σε έκπτωση, κάτι που συμβαίνει αρκετά συχνά. Η Amazon, όπως προκύπτει από τους παρακάτω διαλόγους που ανάρτησε το Business Insider, είναι υποχρεωμένη να σε αποζημιώσει, καταθέτοντας στην κάρτα σου (η στην όποια μέθοδο πληρωμής επέλεξες) τη χρηματική διαφορά. Αρκεί να το ζητήσεις!
Όπως σημειώνει το άρθρο του BI, αυτή η πολιτική αποζημίωσης δεν αναφέρεται σε κανέναν από τους όρους χρήσης που έχει αναρτήσει η Amazon στον ιστότοπό της. Για να επιβεβαιώσει την παραπάνω στιχομυθία που 'αλιεύθηκε' από το Reddit, έκανε chat με εκπρόσωπο της εταιρείας, ο οποίος επιβεβαίωσε το αληθές αυτής της πολιτικής.
Όπως είναι εμφανές, αυτή η τακτική ακολουθείται ΜΟΝΟ για τα προϊόντα που πουλάει και αποστέλλει η ίδια η Amazon και όχι πωλητές που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Amazon. Όπως και νά 'χει είναι καλό να ελέγχετε τις τιμές των προϊόντων που αγοράζετε online και μετά την παραλαβή τους και να χρησιμοποιείτε το εργαλείο chat, εάν υπάρχει κάποιο αμφιβολία στην παραγγελία.