Αύξηση κατά 8 μονάδες σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen στην Ελλάδα, φτάνοντας τις 53 μονάδες, που είναι σύμφωνα με την εταιρεία το υψηλότερο σημείο των τελευταίων 4 ετών στη χώρα. Η Nielsen σημειώνει ότι αυτό πιθανώς οφείλεται στην επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος αλλά και στην επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές.
Παρότι πάντως η Nielsen καταγράφει υψηλό καταναλωτικό κλίμα, την ιδια ώρα επισημαίνει ότι σύμφωνα με την έρευνα της 8 στους 10 εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει από την οικονομική ύφεση. Παράλληλα παραμένει και η ανασφάλεια στα εργασιακά.
Σε ερώτηση για το πού ξοδεύουν τα χρήματα που τους περισσεύουν, οι Έλληνες δηλώνουν ότι το 27% δηλώνει ότι το ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών, ενώ 3 στους 10 δηλώνουν ότι δεν έχουν καθόλου διαθέσιμο εισόδημα.
Την ίδια ώρα σύμφωνα με την εταιρεία, ο παγκόσμιος καταναλωτικό δείκτης έχει επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα.