Coca-Cola

Coca-Cola Facebook Twitter
0

Η μουσική έχει δύναμη. Μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε πιο χαρούμενοι απλά με το να την ακούμε. Μπορεί να κολλήσει στο μυαλό μας για μέρες, και μπορεί να μας παρασύρει να κινηθούμε στο ρυθμό της, ακόμη και όταν δεν το θέλουμε! Και τώρα, αυτή η δύναμη βρίσκεται, κυριολεκτικά, στα χέρια σου. Αυτό το καλοκαίρι, η αγαπημένη μας Coca-Cola φιλοξενεί στις συσκευασίες της στίχους από τα πιο δημοφιλή ξένα και ελληνικά τραγούδια, και σε προσκαλεί να μοιραστείς αυτό που νιώθεις, αλλά και να απολαύσεις το καλοκαίρι με ένα τραγούδι και μία παγωμένη και απολαυστική Coca-Cola! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις τη συσκευασία με το στίχο από το τραγούδι που σε εκφράζει, να σκανάρεις το QRcode, και αυτόματα θα μεταφερθείς στο www.sayitwithasong.coke.com. Εκεί, θα μπορείς να ακούσεις και να δεις το απόσπασμα του τραγουδιού που έχεις επιλέξει, αλλά και πολλών άλλων ακόμη, και να τα μοιραστείς με τους φίλους σου, μέσα από τους social media λογαριασμούς σου!

Θέλεις να της εκφράσεις αυτό που νιώθεις αλλά δεν έχεις το θάρρος; Χάρισέ της ένα κουτάκι Coca-Cola με τον στίχο  “One in a million”. Ετοιμάζεσαι για βραδινή έξοδο με φίλους και θες να τους πεις ότι σίγουρα θα περάσετε καλά; Μοιράσου μαζί τους το “Tonight's going to be a good night”! Στίχοι από 45 ξένες και 6 ελληνικές επιτυχίες είναι εδώ για να τις μοιραστούμε, γιατί είναι καλύτερα όταν το λες με ένα τραγούδι!

Όλα τα τραγούδια προέρχονται από το roaster της κορυφαίας δισκογραφικής εταιρείας Universal Music και εκφράζουν συναισθήματα και θέματα όπως η χαρά, η φιλία, η αγάπη, η διασκέδαση. Στην καμπάνια «Πες το με ένα τραγούδι και μια Coca-Cola» στη χώρα μας, συμμετέχει η ελληνική δισκογραφική εταιρία MINOS-EMIUNIVERSAL, χαρίζοντας στις συσκευασίες της Coca-Cola 6 από τα πιο αγαπημένα και επιτυχημένα ελληνικά τραγούδια της. «Να με ερωτευτείς», λοιπόν, αυτό το καλοκαίρι, γιατί έτσι «Γίνεται» πιο όμορφο. Άλλωστε, «πιο έρωτας πεθαίνεις», οπότε «μη φύγεις τώρα» και «πάρε με για να πάω όπου με πας», με μια παγωμένη Coca-Cola στο χέρι.

Η καμπάνια «Πες το με ένα τραγούδι και μια Coca-Cola» περιλαμβάνει έντυπη και digital επικοινωνία, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και μια σειρά από δροσερά beach parties, που θα δώσουν σε όλους μας την ευκαιρία να αποκτήσουμε το δικό μας, προσωποποιημένο κουτάκι ή μπουκάλι, με το στίχο που μας εκφράζει περισσότερο. Αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προϊοντικές καμπάνιες παγκοσμίως, και αποτελεί συνέχεια της καμπάνιας «Μοιράσου μια   Coca-Cola», που «έτρεξε» και στη χώρα μας πέρσι το καλοκαίρι, φιλοξενώντας δεκάδες ελληνικά ονόματα στις συσκευασίες του προϊόντος. Έχει σκοπό να γίνει το απόλυτο μέσο έκφρασης αυτό το καλοκαίρι, ειδικά ανάμεσα στους teens!

#SayItWithACoke #SayItWithASong και ετοιμάσου να απογειωθείς!

 

Πες το με ένα τραγούδι και μια Coca-Cola!

 

www.sayitwithasong.coke.com

 

 

*Οι συσκευασίες που θα φιλοξενήσουν τους στίχους των 51 τραγουδιών στην Ελλάδα είναι τα κουτάκια των 330 ml και τα μπουκάλια των 500ml.


 

Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company

Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα και περισσότερα από 3.500 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου (ready-to-drink) καφέ και τσαγιού).

Η Coca-ColaHellas είναι θυγατρική εταιρεία της TheCoca-ColaCompany με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες. Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola, Coca-ColaLight, Coca-ColaZero, Fanta, Powerade, Sprite, NESTEA, IllyCaffe, IllyMacchiato, Schweppes.

Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή / εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση / φυσική διανομή των προϊόντων της. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος Α.Β.Ε.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.

Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 16 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Glaceau Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply Georgia και Del Valle.

Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.

Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της. Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής πλατφόρμας της LIVEPOSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της. Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προώθηση ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως.  Μαζί με τους εμφιαλωτές μας, συγκαταλεγόμαστε στους 10 μεγαλύτερους εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα με περισσότερους από 700.000 εργαζομένους.

Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo ή ακόμα επισκεφθείτε και το www.coca-colablog.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM