H διαφήμιση που έχει διχάσει τη Βρετανία

1

Μπορεί στην Αμερική να προβάλλονται διαφημιστικά σποτ για τη χρήση μαριχουάνας, αλλά στη Βρετανία φαίνεται πως ακόμη και τα σποτ για ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι ακόμη ευπρόσδεκτα.

Με τις διαφημίσεις για τσιγάρο να έχουν εδώ και 50 χρόνια απαγορευτεί πλήρως από τις τηλεοράσεις, αυτή είναι η πρώτη φορά που μια διαφήμιση με προϊόν που καπνίζεται θα μεταδοθεί όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου και συνιδρυτής της VIPcig που λανσάρει και το ομώνυμο ηλεκτρονικό τσιγάρο. 

Το σποτάκι που είδατε θα κάνει πρεμιέρα απόψε και δεν κρίθηκε κανένας περιορισμός ως προς τις ζώνες προβολής. Υπολογίζεται πως στη Βρετανία περίπου 2,5 εκατ, άνθρωποι έχουν διακόψει το κανονικό τσιγάρο και έχουν στραφεί στην εναλλακτική αυτή μορφή καπνίσματος που όμως εξακολουθεί να διχάζει ως προς το θέμα της υγείας.

Πολλοί είναι οι φορείς που έχουν διαμαρτυρηθεί για την επικείμενη προβολή και διαφωνούν με την ελεύθερη διαφήμιση του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ο καθηγητής Martin McKee του London School of Hygiene and Tropical Medicine εξέφρασε και αυτός σοβαρές αντιρρήσεις σχετικά με τον τρόπο προβολής της νέας αυτής μόδας η οποία λανσάρεται ως πιο υγιεινή από το κάπνισμα και πως θα έπρεπε να υπάρχουν πολύ περισσότερα στοιχεία για την ασφάλεια των τσιγάρων πριν αρχίσουν οι διαφημίσεις. 

Την ίδια ανησυχία συμμερίζεται και η Deborah Arnott του οργανισμού Υγείας Ash η οποία κατηγορεί ευθέως την ελεύθερη διαφήμιση των ηλεκτρονικών τσιγάρων. Όπως αναφέρει το συγκεκριμένο σπότ δεν παρουσιάζει μια λιγότερο επιβλαβή συνήθεια, αλλά προσπαθεί να νομιμοποιήσει το ηλεκτρονικό τσιγάρο σαν σέξι lifestyle .

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια