Νέος δημιουργός, μόνος ή με παρέα, ψάχνει γραφείο

Νέος δημιουργός, μόνος ή με παρέα, ψάχνει γραφείο Facebook Twitter
0

Restart είναι να δίνεις ευκαιρίες σε νέες ιδέες, νέες αντιλήψεις, νέους ανθρώπους.  

Τι είναι ο RestartUp διαγωνισμός; Ένας διαγωνισμός για ανήσυχα μυαλά. Για νέους και νέες με δημιουργική δραστηριότητα και ιδέες που θέλουν να τις κάνουν πράξη. Ένας διαγωνισμός του CU και του Ρομάντσο που σου δίνει  τη δυνατότητα να διεκδικήσεις την καλύτερη αρχή της επαγγελματικής σου καριέρας.  Ο διαγωνισμός αυτός έχει τρέξει δύο φορές και 12 νικητές έχουν ήδη κάνει το δικό τους επαγγελματικό restart στη θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο. Ο 3ος γύρος του διαγωνισμού είναι σε εξέλιξη και θα αναδείξει τους επόμενους νικητές.

 

Τι πρέπει να κάνεις; Αν είσαι νέος δημιουργός 18-28 ετών και χρειάζεσαι το χώρο για να αναπτύξεις επαγγελματικά τη δραστηριότητά σου ... εδώ είσαι! Εκφράσου ελεύθερα με φαντασία, ευρηματικότητα κι εργαλείο το κινητό σου. Φτιάξε ένα τρίλεπτο video, στο οποίο θα παρουσιάζεις τη δημιουργική σου δραστηριότητα και θα εξηγείς γιατί χρειάζεσαι το χώρο για να την κάνεις πράξη.  Υποβολή συμμετοχής μπορεί να γίνει μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου εδώ.

Τι κερδίζεις με τη συμμετοχή σου; Από το διαγωνισμό θα αναδειχθούν 4 νικητές ή ομάδες νικητών, οι οποίοι θα κερδίσουν 8 μήνες δωρεάν φιλοξενίας στη θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο με όλα τα εφόδια για να κάνουν την καλύτερη αρχή της επαγγελματικής τους καριέρας.

Τι είναι η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο;  Το Ρομάντσο βρίσκεται στο ιστορικό εμπορικό κέντρο της Αθήνας και αποτελείται ταυτόχρονα από μια θερμοκοιτίδα – χώρους γραφείων δραστηριοποίησης νέων επιχειρήσεων του δημιουργικού χώρου και ένα πολιτιστικό κέντρο, ανοιχτό στο κοινό, με καθημερινό πρόγραμμα εκδηλώσεων. Πρόκειται για ένα ιστορικό κτίριο το οποίο για δεκαετίες στέγαζε τα περιοδικά Ρομάντσο, Πάνθεον, Βεντέτα και σήμερα βιώνει το δικό του Restart καθώς ανακαινίστηκε πλήρως μπαίνοντας σε μια νέα εποχή. Η θερμοκοιτίδα λειτουργεί ως χώρος στέγασης και παροχής υπηρεσιών σε νέους ή νέες επιχειρήσεις που αντικείμενο τους έχουν το διευρυμένο δημιουργικό χώρο. Με ιδιωτικούς χώρους γραφείων αλλά και συνεργατικούς χώρους, η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο έχει ήδη διαμορφωθεί σε ένα ενεργό σημείο συνάντησης και επαγγελματικής δικτύωσης. Σκοπός του είναι η επανεργοποίηση ενός ξεχασμένου σημείου του ιστορικού εμπορικού κέντρου της πόλης, που κάποια χρόνια πριν αποτελούσε σημαντικό κομμάτι του δημιουργικό πυρήνα της αστικής ζωής.

 

Τι λένε οι προηγούμενοι νικητές;

 

Η Δανάη Γαβρίλη και η Αλκυόνη Ματσουρδέλη είναι νικήτριες του δεύτερου γύρου του διαγωνισμού με τα προϊόντα LOMMER – Love Materials Meet Requirements.

 

Οι δύο σχεδιάστριες προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα πώς ένα προϊόν μπορεί να είναι τόσο μοναδικό, όσο και οι ανάγκες του αγοραστή του, ανατρέποντας τη φιλοσοφία που μας λέει ότι το ίδιο προϊόν πρέπει να απευθύνεται σε χιλιάδες διαφορετικούς ανθρώπους. Ο διαγωνισμός Cu Restart Up @Ρομάντσο έπεσε στην προσοχή τους μέσα από τα social media και με ενθουσιασμό δήλωσαν συμμετοχή, αφού είχαν σκεφτεί από πριν πως αν είχαν τη δυνατότητα να έχουν κάποιο φυσικό χώρο για τη δράση τους αυτός θα ήθελαν να είναι στο Ρομάντσο. Μετά την εγκατάσταση τους στο γραφείο 203, οι ρυθμοί των 2 φίλων έχουν αλλάξει αισθητά με αποτέλεσμα ο καθημερινός προγραμματισμός τους να είναι πιο αποδοτικός. Ακόμα και ο τρόπος που τους αντιμετωπίζουν οι συνεργάτες τους έχει αλλάξει αφού οι προμηθευτές τους πλέον δεν δειγματίζουν στα σπίτια των κοριτσιών αλλά στο καινούργιο τους γραφείο. Η διάδραση με τα υπόλοιπα γραφεία στο Ρομάντσο είναι έντονη και τα κορίτσια ζητάνε καθημερινά γνώμες από τους κάτοικους του κτιρίου για το κατά πόσο οι προσπάθειες τους να εξελίξουν τη δουλειά τους βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Τα σχέδια τους για το μέλλον είναι να επεκταθούν σε αγορές του εξωτερικού, δημιουργώντας μια δυνατή ομάδα και μεταφέροντας τη φιλοσοφία του σχεδιασμού τους στο ευρύτερο αντικείμενο του design. Όπως οι ίδιες χαρακτηριστικά λένε: «τεστάρουμε τις τσάντες στα παιδιά από τα γραφεία, ακόμα και από τις αυθόρμητες αντιδράσεις των υπολοίπων όταν πηγαινοφέρνουμε τις μακέτες στους διαδρόμους του κτιρίου καταλαβαίνουμε αν τους αρέσουν ή όχι, παίρνουμε feedback σημαντικό για εμάς”.

Πληροφορίες για τον 3ο γύρο του διαγωνισμού & δήλωση συμμετοχής: www.vodafonecu.gr/restartup

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM