Το φιλί σου έχει δύναμη

Το φιλί σου έχει δύναμη Facebook Twitter
0

Ένα φιλί τραβάει σίγουρα την προσοχή. Υπάρχει όμως  ένα που μας τράβηξε πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον αφού έκρυβε και έναν, ή μάλλον τρεις, πολύ καλούς σκοπούς.  Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Εδώ και καιρό όλοι λίγο πολύ αναρωτιόμαστε το πώς ενώ συνέχεια βλέπουμε γύρω μας συμπεριφορές και καταστάσεις που μας προβληματίζουν και μας  ενοχλούν, μένουμε άπραγοι  ή αρκούμαστε στα λόγια.  Ποιος είναι ο λόγος που αφήνουμε τη καθημερινότητα να επισκιάζει  τα όσα συμβαίνουν γύρω μας; Μια πολύ εύστοχη καμπάνια μας έδωσε μία καλή απάντηση. Ο λόγος ίσως είναι το ότι πολλές φορές μας λείπει το πάθος!

Αυτό το πάθος είναι η εναρκτήρια σκέψη αλλά και όλη η δύναμη της νέας καμπάνιας με τίτλο «Τhe power of a Kiss» που σχεδίασε η Dentyne η οποία μας καλεί να στείλουμε το δικό μας φιλί και ταυτόχρονα να στηρίξουμε με πάθος το σκοπό της επιλογής μας. Συγκεκριμένα , για κάθε φιλί που ανεβάζουμε στην πλατφόρμα του project,  η Dentyne θα προσφέρει 1€ σε ένα κοινωφελή οργανισμό, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 σκοπούς:

Αν θες να πεις «Όχι στη Βία» τότε με κάθε φωτογραφία που ανεβάζεις θα παρέχεται υποστήριξη στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Αν θες να υποστηρίξεις  την «Ισότητα για όλους», η Dentyne θα βοηθήσει τους πωλητές του περιοδικού Σχεδία να διοργανώσουν την πρώτη τους φωτογραφική έκθεση «Ζωές στο Δρόμο» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Τέλος αν θες να συμβάλλεις στο να σωθεί ο πλανήτης, θα προσφέρεται για κάθε φωτογραφία ενίσχυση ώστε να φτιαχτεί ένα σπιτικό με ηλιακή ενέργεια και όχι πετρέλαιο, που θα φιλοξενεί παιδιά που έχουν βρει αγάπη και μια δεύτερη οικογένεια στη Στέγη Θηλέων Π.Φάληρο – Άγιος Αλέξανδρος.  Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της περιήγησης στην ιστοσελίδα θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία για τα σημαντικά αυτά ζητήματα που αφορούν όλους μας.

Η καμπάνια θα ολοκληρωθεί στις 6 Ιουλίου που είναι η Παγκόσμια ημέρα Φιλιού, δίνοντας ακόμα μία αφορμή για να γιορτάσουμε τη δύναμη του φιλιού. Ο visual designer Χάρης Τσέβης, θα δημιουργήσει ένα μεγάλο ψηφιακό μωσαϊκό πορτρέτο από όλες τις φωτογραφίες που θα αναρτηθούν, το οποίο θα αποκαλυφθεί την ημέρα εκείνη. Δες την εξέλιξη του μωσαϊκού εδώ.

Τώρα λοιπόν που δεν έχουμε καμία δικαιολογία και έχουμε ακόμα μία αφορμή για να μοιραστούμε ένα φιλί, παίρνουμε έμπνευση από το video που ακολουθεί και... ξεκινάμε να φιλάμε!

Γιατί, όταν πιστεύεις κάτι με πάθος, τότε μπορείς να κάνεις τη διαφορά!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM