Η γνώση γίνεται παιχνίδι με το Shop & Drop

Η γνώση γίνεται παιχνίδι με το Shop & Drop Facebook Twitter
0

Τη διαφορά ανάμεσα στην κλασική διδασκαλία και στη δημιουργική - βιωματική εκμάθηση θέλησαν να μας δείξουν οι υπεύθυνοι το Cambridge English και τα κατάφεραν με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο. Οι πρωτοπόροι στην εκμάθηση Αγγλικών, σχεδίασαν το online παιχνίδι «Shop and Drop», δημιουργώντας ένα χαρούμενο διαδικτυακό περιβάλλον για παιδιά 5-12 ετών, ώστε να μαθαίνουν Αγγλικά ενώ παίζουν. Το Shop & Drop είναι στην ουσία ένα online παιχνίδι που δημιουργεί ένα εικονικό περιβάλλον για καταναλωτικές αγορών. Τα παιδιά μέσα από 15 επίπεδα εξασκούνται στη δόμηση προτάσεων στα Αγγλικά ενώ δημιουργούν το δικό τους εικονικό περιβάλλον αγορών. Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν αντιστοιχεί στο λεξιλόγιο της εξέτασης Cambridge English: Young Learners ενώ ο βαθμός δυσκολίας αντανακλά τα επίπεδα Starters, Movers και Flyers. Το παιχνίδι γίνεται σταδιακά όλο και πιο δύσκολο όσο οι παίκτες προχωρούν στα επόμενα επίπεδα. Πέρα από την χρήση της Αγγλικής γλώσσας με το πιο διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά έχουν ακόμα τη δυνατότητα να ενταχθούν σε ένα οικουμενικό περιβάλλον και να συγκρίνουν τη βαθμολογία τους με αυτές άλλων παιδιών ανά τον κόσμο.

Η αφορμή για το σχεδιασμό του παιχνιδιού έρχεται από τις σύγχρονες ανάγκες στο χώρο της διδασκαλίας. Η γνώση αγγλικών (και όχι μόνο) δεν μπορεί και δεν πρέπει να βασίζεται σε παραδοσιακούς, μη διαδραστικούς τρόπους, αν θέλουμε τα παιδιά να εφοδιάζονται σωστά και να τα προετοιμάζονται για ένα λαμπρό μέλλον. Κάτι που αποδεικνύεται συνεχώς από τις από όλο και περισσότερες σύγχρονες έρευνες. Η Διονυσία Ιωάννου, Head of Marketing S. Europe, αναφέρει ενδεικτικά: «Πρόσφατες έρευνες, όπως η Ευρωπαϊκή Έρευνα του 2012 για τις Γλωσσικές Δεξιότητες,  στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 50.000 μικροί μαθητές, έδειξε ότι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα αγγλικά όταν έχουν κίνητρο να ενσωματώσουν τη γλώσσα στη καθημερινή τους ζωή. Τη σημερινή εποχή όλο και περισσότεροι γονείς παγκοσμίως κατανοούν πως η γνώση της Αγγλικής γλώσσας δίνει στα παιδιά ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα για την ζωή τους. Επιλέξαμε το θέμα των καταναλωτικών αγορών, καθώς είναι κάτι με το οποίο τα παιδιά σε όλο τον κόσμο μπορούν να ταυτιστούν και ταυτόχρονα να διασκεδάσουν μαθαίνοντας!».  

Με το Shop and Drop, το Cambridge English -που διατηρεί σταθερά μία σύγχρονη οπτική στην εκμάθηση Αγγλικών- σε συνεργασία με την Cyber-Duck σχεδιάσαν ένα ακόμα διασκεδαστικό τρόπο ώστε να βοηθήσει όλους τους γονείς να προετοιμάσουν το παιδί τους για ένα σπουδαίο μέλλον. Και όταν κάτι γίνεται με την καλύτερη διάθεση από όλες τις πλευρές, τότε ξέρουμε πως κάθε προσπάθεια ανταμείβεται:

Δείτε εδώ στην πράξη μαζί με το παιδί σας το πρωτοποριακό παιχνίδι Shop & Drop και καθοδηγήστε το σε ένα διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο εκμάθησης Αγγλικών. Η πρόσβαση στο πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού είναι εντελώς δωρεάν.

*Promoted Post

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM