Γιατί οι πρόσφυγες πληρώνουν "τσουχτερό" εισιτήριο στα πλοία;

Γιατί οι πρόσφυγες πληρώνουν "τσουχτερό" εισιτήριο στα πλοία; Facebook Twitter
ΑΠΕ/ΜΠΕ
2

Εισιτήριο 60-70 ευρώ πληρώνουν οι πρόσφυγες που μεταφέρονται με ναυλωμένα πλοία από την Μυτιλήνη στην Αθήνα. Καθώς η τιμή του εισιτηρίου σε ένα κανονικό δρομολόγιο είναι 40-45 ευρώ η Lifo ρώτησε την εταιρεία Blue Star Ferries τον λόγο που υπάρχει αυτή η διαφορά στην τιμή.

 Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Θεοδωράτος μας απάντησε ότι η τιμή των 40-45 ευρώ ισχύει για τα δρομολογημένα πλοία, όχι όμως και για τα ναυλωμένα, όπως είναι τα τρία πλοία που έχουν διατεθεί από εταιρείες για τη μεταφορά των προσφύγων από το νησί στον Πειραιά.

Όπως είπε ο κ. Θεοδωράτος στην τελευταία περίπτωση το πλοίο φεύγει άδειο από τον Πειραιά και επομένως θα πρέπει να καλύψει αυτή τη ζημιά. Τόνισε πάντως ότι οι πρόσφυγες έχουν δικαίωμα και σίτισης στο εστιατόριο του πλοίου που περιλαμβάνεται στην τιμή ενώ ισχύουν κανονικά οι εκπτώσεις για τα παιδιά που μεταφέρονται δωρεάν.

Σύμφωνα με τον ίδιο το κράτος μέσω της σύμβασης πληρώνει το 50% του κόστους της μεταφοράς. Στην απορία  της Lifo πώς υπάρχει ζημιά αφού με το 50% που δίνει, το κράτος καλύπτει το δρομολόγιο του πλοίου όταν πηγαίνει άδειο από τον Πειραιά στη Μυτιλήνη, ο κ. Θεοδωράτος απάντησε ότι δεν καλύπτει το κόστος γιατί το πλοίο χάνει μέσω της ναύλωσης δρομολόγια. «Είχαμε προγραμματίσει 14 δρομολόγια στη γραμμή και με τη ναύλωση έχουν εκτελεστεί ως τώρα 6 δρομολόγια», τόνισε.

Σε ερώτηση για το τι συμβαίνει με τους πρόσφυγες που δεν διαθέτουν τα χρήματα για εισιτήριο, σημείωσε ότι δεν έχει συμβεί ως τώρα κάποιο τέτοιο περιστατικό.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και προγραμματίζει δράσεις

Ελλάδα / Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και «προγραμματίζει δράσεις»

Ο δήμος παραδέχεται ότι προγραμματίζονται άμεσα δράσεις ενισχυτικής φύτευσης, αφαίρεσης των ξερών δένδρων, απόφραξης του καναλιού αποχέτευσης και κλαδέματος των δέντρων ελιάς
LIFO NEWSROOM
Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
μήπως μπορείτε να ρωτήσετε τους υπεύθυνους του πλοιου γιατι οταν ανέβαινε ο κόσμος απο την χίο ο υπάλληλος καθοδηγούσε τους ξένους προς τ πίσω (χαρακτηριστικά έλεγε: at the back ) ενώ τους έλληνες μπροστά ( εσεις περάστε μπροστά )Επισης γτ ενώ τοσες φορές αφήνουν τους επιβάτες να χρησιμοποιούν πολύμπριζα ενας υπάλληλος πήρε (και λέω πήρε γιατι δεν τους είπε απλα βγάλτε το ..αλλα το κράτησε ως που να φτάσει το πλοιο πειραιά ) το πολύμπριζο που χρησιμοποιούσαν οι μετανάστες ενω λίγο πιο δίπλα των ελλήνων δεν τ πείραξε κανεις !
Λοιπόν ας πούμε στο πλοίο υπάρχουν 500 Έλληνες. Στατιστικά οι 50 έχουν ψηφίζει έστω και μια φορά χρυσά αυγά, και καμιά 100άρα τουλάχιστον είναι ρατσιστές.Απο την άλλη, απο 2-3 χιλιάδες μετανάστες ποιός ξέρει τι ποσοστό είναι θερμόαιμοι, ταλιμπάνια κλπ.Νομίζω είναι προφανές γιατί θες να μην έρθουν σε στενή επαφή αυτά τα δυο γκρούπ.