Προσφορές όλο το χρόνο στα καταστήματα

Προσφορές όλο το χρόνο στα καταστήματα Facebook Twitter
0

Την απελευθέρωση της πώλησης προϊόντων σε μειωμένες τιμές ετοιμάζει η κυβέρνηση με στόχο να μπορούν οι επιχειρήσεις να έχουν προσφορές στα καταστήματα τους όλο το χρόνο.

Πιο συγκεκριμένα το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού ξαναγράφει, σύμφωνα με το Έθνος,  τον Κώδικα Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές, ο οποίος αλλάζει μετά το Μνημόνιο του Αυγούστου. Η αγορά των εκπτώσεων υπολογίζεται στα 18 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης έναντι των δανειστών, οι προσφορές επιτρέπεται να διενεργούνται ελεύθερα, όλο τον χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις ειδών ένδυσης, υπόδησης και άλλων εμπορευμάτων αλλά και εταιρείες παροχής υπηρεσιών θα μπορούν να πωλούν προς τους καταναλωτές με μειωμένες τιμές χωρίς να υποχρεώνονται σε προηγούμενη γνωστοποίηση προς τις υπηρεσίες του υπουργείου ή τους εμπορικούς συλλόγους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», η κυβέρνηση προσανατολίζεται στις ακόλουθες παρεμβάσεις:

1. Θα διατηρηθούν ως έχουν οι τέσσερις εκπτωτικές περίοδοι. Υπενθυμίζεται ότι αυτές είναι:

• Η χειμερινή που ξεκινά από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου.

• Η θερινή που διαρκεί από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος του Αυγούστου.

• Η ενδιάμεση φθινοπωρινή εκπτωτική σεζόν που είναι το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.

• Η ενδιάμεση ανοιξιάτικη εκπτωτική σεζόν που είναι το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου.

2. Οι προσφορές όλο το υπόλοιπο χρονικό διάστημα θα διεξάγονται ελεύθερα. Η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης με τους φορείς της αγοράς δρομολογούν τις ακόλουθες αλλαγές:

• Να επιτρέπεται η διενέργεια προσφορών για τους ίδιους κωδικούς προϊόντων μόνο μία φορά τον μήνα και για διάστημα 10 ημερών.

• Υπό εξέταση είναι το αν θα παραμείνει το «πλαφόν» σύμφωνα με το οποίο οι προσφορές δεν μπορούν να ξεπερνούν το 50% των προϊόντων ενός καταστήματος.

• Καθιέρωση πώλησης stock εμπορευμάτων με χαμηλές τιμές όλο τον χρόνο και στα καταστήματα που δεν έχουν τέτοια είδη, αλλά σε περιορισμένο αριθμό.

Ο προβληματισμός του υπουργείου αλλά και των φορέων της αγοράς είναι να μπουν κανόνες οι οποίες δεν θα επιτρέπουν τις παραπλανητικές τακτικές επιχειρήσεων, ενώ αναμένεται και η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την τύχη της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων. Υπενθυμίζεται ότι οι ΕΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ και ΟΙΥΕ (εμποροϋπάλληλοι) είχαν προσφύγει και πετύχει την προσωρινή αναστολή της εφαρμογής προηγούμενης απόφασης, σύμφωνα με την οποία σε 10 περιοχές της χώρας τα καταστήματα θα ήταν ανοιχτά δοκιμαστικά για έναν χρόνο.

Ο ΣΕΛΠΕ (μεγάλες αλυσίδες), ο ΣΕΒ και ο ΣΕΤΕ (τουριστικές επιχειρήσεις) είχαν ταχθεί υπέρ της ελεύθερης κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων σε περιοχές όπου συντρέχουν λόγοι.

Πηγή: Έθνος

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM