Αν αναρωτιέστε πως θα μπορούσε να είναι η εμπειρία της αγοράς ενός αυτοκινήτου το 2020, τότε το παρακάτω βίντεο ίσως σας δώσει μια πρόγευση.
Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας εξάμηνης συνεργασίας μεταξύ της ιστορικής σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και του γίγαντα της τεχνολογίας Microsoft, οι οποίες έβαλαν σε εφαρμογή την πειραματική συσκευή εικονικής πραγματικότητας Hololens της δεύτερης, για να δείξουν το πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να "ακτινογραφεί" το αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του, πριν προβεί στην αγορά του.
"Με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της "ψυχής" του αυτοκινήτου", αναφέρουν οι ιθύνοντες του project, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτων δεν διαβάζουν manuals, ώστε να ξέρουν όλα όσα τους προσφέρει το όχημα που πρόκειται να αγοράσουν.
Παράλληλα με το project εικονικής πραγματικότητας, οι δύο εταιρείες προχώρησαν και σε σύναψη συμφωνίας για την δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία που διαθέτει η κάθε εταιρεία στον τομέα της, όπως αναφέρει το CNBC, σε σημερινό του δημοσίευμα.