Πέθανε ο Σταμάτης Ασημένιος

Πέθανε ο Σταμάτης Ασημένιος Facebook Twitter
0

Πέθανε χθες το πρωί σε ηλικία 50 ετών, ο δημοσιογράφος και καθηγητής πανεπιστημίου Σταμάτης Ασημένιος, ο οποίος εργαζόταν επί σειρά ετών στην ελληνική υπηρεσία της Ντόιτσε Βέλε και υπήρξε συνεργάτης και αναλυτής του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ στην Αθήνα και της Φωνής της Ελλάδας.

Ο Σταμάτης Ασημένιος, από τους πιο αγαπητούς ανθρώπους στο δημοσιογραφικό χώρο,  νικήθηκε από τον καρκίνο, παρά την πολύμηνη μάχη που έδωσε. Η απώλειά του βυθίζει στο πένθος τον δημοσιογραφικό κόσμο αλλά και την ομογένεια της Γερμανίας.

 Η κηδεία του Σταμάτη Ασημένιου θα γίνει στη Γερμανία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM