FacebookTwitter Επιβάτες στο Πεκίνο μέσα στο μετρό σε ώρα αιχμής. Η έκφραση στο πρόσωπο της γυναίκας τα λέει όλα. FacebookTwitter O σταθμός Se στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας εξυπηρετεί καθημερινά 1,5 εκατομμύρια επιβάτες. FacebookTwitter Και παρότι ο πληθυσμός του Σάο Πάολο αγγίζει τα 20 εκατομμύρια, το δίκτυο του μετρό έχει μήκος μόλις 45 μίλια. FacebookTwitter Παρά το γεγονός πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη στη Μπογκοτά (Κολομβία), το δίκτυο μεταφοράς των λεωφορείων χρησιμοποιείται κυρίως τη νύχτα. Πρόσφατα μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως το λιγότερο ασφαλές ανάμεσα σε 15 πρωτεύουσες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και η Νέα Υόρκη. FacebookTwitter Σε αντίθεση με το μετρό, ο υπέργειος σιδηρόδρομος του Λονδίνου υπερβαίνει πολύ συχνά και σε ποσοστό τουλάχιστον 40% τον μέγιστο αριθμό επιβατών κατά τη διάρκεια των ώρων αιχμής. FacebookTwitter Παρόλα αυτά όμως, ακόμη και το μετρό του Λονδίνου αντιμετωπίζει προβλήματα συνωστισμού σε ώρες αιχμής. Υπολογίζεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς εξυπηρετεί περίπου 1 δισεκατομμύριο επιβάτες. FacebookTwitter Από τον πολυσύχναστο Κεντρικό Σταθμό της Νέας Υόρκης περνούν καθημερινά 750.000 άνθρωποι. FacebookTwitter Ο σταθμός Ikebukuro ανήκει στην ιαπωνική εταιρεία σιδηροδρόμων East Japan, τη μεγαλύτερη εταιρεία παγκοσμίως στον τομέα της. Το προσωπικό του σταθμού έχει εντολές να σπρώχνει, κυριολεκτικά, τους επιβάτες προκειμένου να χωρέσουν μέσα στα τρένα. FacebookTwitter Οι ρυθμοί ανάπτυξης στο Μπανγκλαντές είναι αλματώδεις. Το κατά κεφαλήν εισόδημα αυξάνεται γρηγορότερα απ' όσο χρειάζεται η χώρα για να βελτιώσει τις υποδομές της. Η κυβέρνηση της Ντάκα σχεδιάζει την κατασκευή ενός ταχύτερου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς γύρω στο 2019. FacebookTwitter Στο χωριό Khurja, στην βορειοανατολική επαρχία του Ούταρ Πραντές, κάτοικοι και μαθητές στριμώχνονται όπου βρουν προκειμένου να μπορέσουν να μετακινηθούν με το λεωφορείο. FacebookTwitter Η ώρα αιχμής στο Πεκίνο δημιουργεί συχνά εικόνες ασφυκτικά γεμάτων διαδρόμων και τεράστιες ουρές επιβατών που περιμένουν να επιβιβαστούν στα τρένα. FacebookTwitter Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται καταστάσεις εφιαλτικής συμφόρησης και ώρες αναμονής τουλάχιστον τριών ωρών για ένα ταξίδι μόλις 9 μιλίων. FacebookTwitter To μετρό του Καράκας στη Βενεζουέλα είναι το τέταρτο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο της Λατινικής Αμερικής με 1.3 εκατομμύρια ανθρώπους καθημερινά.