Ο Κάστρο στο Παρίσι

Ο Κάστρο στο Παρίσι Facebook Twitter
0

Ξεκινά σήμερα η επίσκεψη του Προέδρου της Κούβας στη Γαλλία, σε μία προσπάθεια του Παρισιού να επωφεληθεί οικονομικά από τα ανοίγματα που κάνει το καθεστώς του Ραούλ Κάστρο.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ένας Κουβανός ηγέτης επισκέπτεται επίσημα τη Γαλλία, από την εποχή που επικράτησε η κουβανική επανάσταση. Από την πλευρά του ο Φρανσουά Ολάντ ήταν ο πρώτος Ευρωπαίος ηγέτης που επισκέφτηκε το νησί μετά την αναθέρμανση των σχέσεων ΗΠΑ-Κούβας, πριν από περίπου έξι μήνες.  

Η εξομάλυνση των σχέσεων μεταξύ Ουάσιγκτον και Αβάνας ανοίγει προοπτικές και για την Ευρώπη. «Θέλουμε να συμμετέχουμε σε αυτό το άνοιγμα, να είμαστε παρόντες στη νέα πορεία της Κούβας», δηλώνει η γαλλική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με την κουβανική εφημερίδα του Κομμουνιστικού Κόμματος Granma αναμένεται να υπογραφούν αρκετές συμφωνίες, οι οποίες προετοιμάστηκαν  κατά τις ημέρες πριν από την επίσκεψη, από τις αντιπροσωπείες των δύο χωρών. Αναμένεται να συζητηθεί και το χρέος αλλά και η ανάπτυξη επιχειρήσεων, όπως και η δημιουργία στην Κούβα,  Γαλλικής Υπηρεσίας Ανάπτυξης.

Η Γαλλία είναι η δέκατη μεγαλύτερη εμπορική εταίρος της Κούβας και, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, περίπου 60 γαλλικές εταιρείες είναι παρούσες στο νησί της Καραϊβικής.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM